• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

2.klases skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveide mazākumtautības valodas stundās

Thumbnail
Открыть
299-68261-Saraka_Anastasija_as14236.pdf (1.654Mb)
Автор
Šaraka, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba uzmanības centrā ir 2.klases skolēnu ortogrāfiskās prasmes pilnveidošanā dzimtās (krievu) valodas stundās izpēte, ņemot vērā mūsdienu lingvodidaktu pieredzi, mērķtiecīgi izvēlētos ortogrāfiskus uzdevumus. Diplomdarbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, nobeiguma un pielikumiem. Pirmajā nodaļā autore izpēta “ortogrāfijas” jēdzienu, ortogrammas, skolēnu ortogrāfijas prasmes, pareizrakstības darbības un paškontroles attīstības teorētiskus pamatus. Otrajā nodaļā autore izpildīja sākumskolas skolēnu pareizrakstības prasmju attīstības didaktisko iespēju atlasi. Trešajā nodaļā ir autores izmēģinājuma darbības gaitas apraksts, mācību uzdevumu aprobācija, tās rezultātu datu analīze un rezumējums.
 
This thesis focuses on the enhancement of orthographic skills in native language of second grade minority pupils, considering the contribution to the topic from contemporary linguists. The work consists of an introduction, three chapters, a conclusion and an attachment. In the first chapter, the author explores the theoretical backgrounds of the concepts of orthography, spelling, grammatical skills of orthographic competencies, spelling action and self – control development. In the second chapter, the author selected the suitable didactic options for the development of spelling skills for primary school pupils. The third chapter looks into the author's previous pilot test or research, the rehabilitation of teaching tasks, the analysis of data, results and an abstract.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46257
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV