2.klases skolēnu ortogrāfijas prasmju pilnveide mazākumtautības valodas stundās
Автор
Šaraka, Anastasija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Gavriļina, Margarita
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Diplomdarba uzmanības centrā ir 2.klases skolēnu ortogrāfiskās prasmes pilnveidošanā dzimtās (krievu) valodas stundās izpēte, ņemot vērā mūsdienu lingvodidaktu pieredzi, mērķtiecīgi izvēlētos ortogrāfiskus uzdevumus. Diplomdarbs sastāv no ievada, trīs nodaļām, nobeiguma un pielikumiem. Pirmajā nodaļā autore izpēta “ortogrāfijas” jēdzienu, ortogrammas, skolēnu ortogrāfijas prasmes, pareizrakstības darbības un paškontroles attīstības teorētiskus pamatus. Otrajā nodaļā autore izpildīja sākumskolas skolēnu pareizrakstības prasmju attīstības didaktisko iespēju atlasi. Trešajā nodaļā ir autores izmēģinājuma darbības gaitas apraksts, mācību uzdevumu aprobācija, tās rezultātu datu analīze un rezumējums. This thesis focuses on the enhancement of orthographic skills in native language of second grade minority pupils, considering the contribution to the topic from contemporary linguists. The work consists of an introduction, three chapters, a conclusion and an attachment. In the first chapter, the author explores the theoretical backgrounds of the concepts of orthography, spelling, grammatical skills of orthographic competencies, spelling action and self – control development. In the second chapter, the author selected the suitable didactic options for the development of spelling skills for primary school pupils. The third chapter looks into the author's previous pilot test or research, the rehabilitation of teaching tasks, the analysis of data, results and an abstract.