Mācību tēmas "Izklājuma rasēšana un auto maketēšana" apguve mājturībā un tehnoloģijās 7. klasē"
Автор
Griestiņš, Ģirts
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Treimane, Gunta
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Autors ir izstrādājis diplomdarbu „Mācību tēmas – izklājuma rasēšanas un auto maketēšanas apguve mājturībā un tehnoloģijās 7. klasei”. Pamatojoties uz ilggadējo darba pieredzi skolā un redzot izmaiņas skolēnu motivācijā mācīties, darba autors izvirza darba mērķi – izzināt mācību tēmas - izklājuma rasēšanas un auto maketēšanas apguvi mājturībā un tehnoloģijās 7. klasei, izstrādāt tematisko plānu un to aprobēt mācību procesā. Darbā analizēta literatūra par skolēnu vecumposmiem, mācību procesu, mācību metodēm un mācīšanās motivāciju. Apskatīti tehniskās grafikas teorētiskie jautājumi par rasēšanas tehniku, izklājumiem un to veidiem, aksonometrisko projekciju. Darba praktiskajā daļā ir izstrādāts tematiskais plāns 14 mācību stundām tēmas apguvei. Veikta tematiskā plāna aprobācija mācību procesā, kuras laikā izstrādāti izklājumi un auto maketi. Veikta skolēnu sasnieguma rezultātu analīze un izdarīti secinājumi. Darba apjoms 62 lpp., 4 nodaļas un 3 pielikumi The author has developed a diploma work “The learning of topic about layout drawing and car modeling at housekeeping and technologies in the 7th grade”. Based on long-term work experience of school work and seeing changes in the motivation of students to learn, the author of the work aims to explore the learning of topic about layout drawing and car modeling at housekeeping and technologies in the 7th grade, to develop a thematic plan and to approbate it in the learning process. In this work the the literature about pupils’ ages, learning process, teaching methods and learning motivation was analized. The theoretical questions of the technical graphics regarding the drawing technique, layouts and their types, axonometric projection were discussed. In the practical part of this work the thematic plan for 14 lessons on the topic was created. The approbation of the thematic plan in the learning process was made developing layouts and models of cars. And finally the analysis of results of students’ achievements were carried out and conclusions were written. Volume of work : 62 pages, 4chapters and 3 annexes.