Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorAuziņa, Anita
dc.contributor.authorGrandāns, Jurģis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-02-09T02:02:12Z
dc.date.available2019-02-09T02:02:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other68297
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46265
dc.description.abstractPats izplatītākais starptautiskās saziņas līdzeklis pasaulē vēl arvien ir angļu valoda. Tās sarunvalodas saskarsmes loma šodien ir kļuvusi īpaši nozīmīga. Tāpēc skolu mācību procesā ir svarīga angļu sarunvalodas kultūras un kompetences veidošana, spēja un gatavība izpaust kā tiešo, tā arī pastarpināto saskarsmi. Līdzšinējā mācību pieredze rāda, ka skolēniem angļu valodā grūtības rada runas uztvere klausoties. Izvēlētā pētījuma metode bija atsevišķa gadījuma pētījums, kas ietvēra anketu skolēniem, skolotāju refleksijas, dialogu uzdevumus, skolēnu pašvērtējumu, audio transkriptu un vērtējuma lapas Diplomdarba mērķis bija izpētīt, kā dialogi var palīdzēt attīstīt 6. klases skolēnu komunikatīvo kompetenci angļu valodas stundās. Tika konstatēts, ka, iekļaujot dialogus-paraugus mācību procesā, skolēni attīstīja savu komunikatīvo kompetenci.
dc.description.abstractThe most common means of international communication is still English. Nowadays the role of English every day speech has become particularly important. Hence, the development of everyday language culture and competence is relevant to the ability and readiness to express both direct and indirect communication. The teaching experience to date proves that students have difficulties when perceiving language via listening. The chosen method of research was a case study that involved a questionnaire for students, teacher reflections, dialogue exercises, students’ self-assessment, audio transcript and evaluation sheets. The aim of the Diploma Paper was to explore how dialogues could help to develop students’ communicative competence in English lessons of Grade 6. It was ascertained that by using dialogues in the learning process, students developed their communicative competence.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectDialogs
dc.subjectKomunikatīvā kompetence
dc.subjectAngļu valoda
dc.subjectDialogu uzdevumi
dc.subjectKomunikatīvā pieeja
dc.titleDialogi skolēnu komunikatīvās kompetences attīstībai angļu valodas stundās 6. klasēs
dc.title.alternativeDialogues for Developing Communicative Competence in the English Language Lessons of Grade 6
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige