Show simple item record

dc.contributor.advisorKoķe, Tatjanaen_US
dc.contributor.authorOganisjana, Karineen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:34Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:34Z
dc.date.issued2010en_US
dc.identifier.other17879en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4628
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darba mērķis ir izpētīt uzņēmības būtību un tās pedagoăisko izpratni, izstrādāt un aprobēt studentu uzņēmības veicināšanas mācīšanās modeli studiju procesā augstskolā. Uzņēmības būtības atklāšanai izmantoti uzņēmējdarbības un uzņēmējspējas pētījumi ar tālāku to konteksta paplašināšanu no ekonomiskās uz visām cilvēka aktivitāšu sfērām. Parādīts, ka uzņēmība ir dinamiska sistēma, kas jāaplūko un jāattīsta holistiski. Noteicot uzņēmības struktūru un tās komponentu cēloļsakarīgās saites, izstrādāts "Holistiskais uzņēmības strukturālais funkcionālais modelis". Parādīts, ka studentu uzņēmību var veicināt, ja studiju process tiek organizēts kā uzņēmējdarbības process, kurā studenti mācās darot, reflektējot un balstoties uz savu pieredzi, kā arī izmantojot savas zināšanas reālās dzīves problēmu risināšanai un jaunu vērtību radīšanai.en_US
dc.description.abstractThe aim of the PhD research is to study the matter of enterprise and develop its pedagogical conception, elaborate and test students' enterprise promoting learning model in study process. Researches in entrepreneurship were used to study enterprise provided that the context was further expanded from economy to all spheres of individual's activities. It was shown that enterprise is a dynamic system to be treated and developed holistically. Having determined the components of enterprise and causal relations among them "Holistic structural–functional model of enterprise" was elaborated. In order to promote students' enterprise, studies should be organised like entrepreneurship process in which students learn by doing, reflecting, based on their experience by using their knowledge for solving real life problems and creating new values. Key words: enterprise, entrepreneurship, holistic approach, study process in higher education institutionen_US
dc.language.isolaven_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectUzņēmējdarbībaen_US
dc.subjectStudiju process
dc.subjectHolistiska pieeja
dc.subjectPromocijas darbs
dc.titleStudentu uzņēmības veicināšana studiju procesāen_US
dc.title.alternativeThe Development of Students Enterprise in Study Processen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record