• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pašapkalpošanās prasmju veidošana 1. klasē bērniem ar autiskā spektra traucējumiem

Thumbnail
Открыть
299-68181-Sidorenko_Julija_js14093.pdf (1.850Mb)
Автор
Sidorenko, Jūlija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Vīgante, Rasma
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Tēma „Pašapkalpošanās prasmju veidošana 1. klasē bērniem ar autiskā spektra traucējumiem”. Pētījuma mērķis: noskaidrot, kādi faktori labvēlīgi ietekmē pirmās klases skolēnu ar autiskā spektra traucējumiem pašapkalpošanās prasmju apguvi. Pētījuma hipotēze:skolēnu ar autiskā spektra traucējumiem pašapkalpošanās prasmju apguve būs optimāla, ja: tiek ievērotas attīstības īpatnības; nodrošināta nepieciešamā individuālā pieeja; ievēroti algoritmi un sniegts vizuāls atbalsts. Apjoms: 57 lpp., 7 tabulas, 9 attēli, 16 pielikumi, 66 izmantotie avoti un literatūra. Analizēta literatūra par bērnu ar autiskā spektra traucējumiem attīstības īpatnībām un pašapkalpošanās prasmju apguves veicināšanas iespējām. Veikts pētījums par bērnu ar autiskā spektra traucējumiem pašapkalpošanās prasmju apguves īpatnībām. Iegūti secinājumi, kas apstiprina pētījuma hipotēzi: skolēnu ar autiskā spektra traucējumiem pašapkalpošanās prasmju apguve būs optimāla, ja: tiek ievērotas attīstības īpatnības; nodrošināta nepieciešamā individuālā pieeja; ievēroti algoritmi un sniegts vizuāls atbalsts. Atslēgvārdi: autiskā spektra traucējumi, pašapkalpošanās prasmes, īpatnības, atbalsts.
 
The theme: The self-help skills forming in children with autistic spectrum disorders in school year 1. The aim of the research: to clarify, which factors have a beneficial influence for the selfhelp skills in school year 1 children with autistic spectrum disorders. The study hypothesis: acquiring the self-help skills in schoolchildren with autistic spectrum disorders will be optimal, if the development features are considered; the individual approach is provided; the algorithms are considered and the visual assistance is given. The size of the work: 57 pages, 7 tables, 9 pictures, 16 supplements, 66 references and literature. The literature about the development features of children with autistic spectrum disorders and the possibility to promote the acquiring of self-help skills. The research on the features of acquiring self-help skills in children with autistic spectrum disorders was performed. The conclusions were obtained, which confirmed the hypothesis of the research: acquiring self-help skills in schoolchildren with autistic spectrum disorders will be optimal, if the development features are considered; the individual approach is provided; the algorithms are considered and the visual assistance is given. Keywords: autistic spectrum disorders, self-help skills, features, support
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46337
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV