• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Globālā izglītība kā pirmsskolas izglītības kvalitātes paaugstināšanas faktors

Thumbnail
Открыть
299-68539-Cerina_Annija_ac17046.pdf (874.8Kb)
Автор
Ceriņa, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kangro, Andris
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba tēma ir “Globālā izglītība kā pirmsskolas izglītības kvalitātes paaugstināšanas faktors”. Darba mērķis ir pētīt Globālās izglītības ietekmi kā pirmsskolas izglītības kvalitātes paaugstināšanās faktoru. Pētījums izstrādāts pamatojoties uz zinātnisko rakstu un pirmsskolas normatīvo aktu analīzi, pedagogu un psihologu atziņām. Pētījums sastāv no četrām nodaļām. Darba 1.nodaļā tiek analizēts Globālās izglītības raksturojums, pētītas tās tēmas, noteikta to atbilstība pirmsskolas izglītības programmai. Darba 2.nodaļā tiek raksturota pirmsskolas izglītība, analizētas mācību programmas, metodes, vērtēšana, izglītības kvalitātes rādītāji pirmsskolā un pirmsskolas vecuma bērnu raksturojumu. Darba 3.nodaļā tiek skaidrota Globālās izglītības nepieciešamība pirmsskolā. 4.nodaļā-praktiskajā daļā ir veikti novērojumi, pētīts un analizēts praktiskais darbs pirmsskolās, iekļaujot Globālo izglītību.
 
The theme of this work is “Global education as a factor in rising the quality of pre-school education”. The aim of work is to study the impact of Global education as a factor in rising the quality of pre-school education. The study has been developed on the basis of analysis of scientific articles and pre-school regulatory enactments, the knowledge of educators and psychologists. The study consists of four chapters. Chapter 1 analyses the characteristics of Global education, examines it’s topics, determines their relevance to the pre-school education programme. Chapter 2 describes pre-school education, analyses curricula, methods, evaluation, quality of education in pre-school and examines the characteristics of children of pre-school age. Chapter 3 explains the need for Global education in pre-school. Chapter 4-the practical part has observed, studied and analyzed practical work in pre-school, including Global education.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46370
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV