• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Digitālo prasmju apguves ieviešana pirmsskolas izglītībā

Thumbnail
Öffnen
299-68598-Isaka_Inga_ii07011.pdf (1.174Mb)
Autor
Isaka, Inga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ozola, Antra
Datum
2019
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Maģistra darba pētījuma mērķis ir izpētīt digitālo prasmju apguves ieviešanas nepieciešamību un iespējas pirmsskolas izglītībā. Maģistra darba aktualitāti nosaka jaunais mācību saturs, kurā, kā viena no prasmēm, kas jāapgūst pirmsskolas vecuma bērniem, ir digitālās prasmes. Līdz ar to maģistra darba „Digitālo prasmju apguves ieviešana pirmsskolas izglītībā” ietvaros tika izpētīts, kā, izmantojot mūsdienu informācijas un komunikācijas tehnoloģijas un digitālos mācību līdzekļus, mācību procesā pirmskolā tiek attīstītas un pilnveidotas pirmsskolēnu digitālās prasmes. Pētījumā laikā tika noskaidrots pirmskolu izglītības iestāžu vadītāju viedoklis par to, vai pirmsskolas vecuma bērniem jāattīsta digitālās prasmes, kādi resursi ir nepieciešami, lai varētu ieviest digitālo prasmju apguvi pirmskolā.
 
The research conducted during the development process of the Master’s work aims to explore the need and possibility of introduction of digital skills in pre-school education. The relevance of the work is determined by the new educational content, in which digital skills play the role of one of the key skills for children to be studied. Moreover, the way of using different and communication technologies in pre-school education and, as a result, the development and improvement of children’s skills was also studied in the Master’s “The introduction of digital skills in pre-school education”. During the research the opinions of pre-school heads on whether the children should improve their digital skills and what sources are necessary in the introduction of digital skills in pre-school were studied and summarized.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46377
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV