• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Konkurences izzināšanas vadīšana Latvijas uzņēmumos

Thumbnail
Öffnen
19853-Andrejs_Cekuls_2012.pdf (4.035Mb)
Autor
Cekuls, Andrejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrīte, Vizma
Datum
2012
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Promocijas darbs ir veltīts konkurences izzināšanas vadīšanas izpētei Latvijas uzņēmumos. Tiek apzināta informācijas loma konkurences izzināšanas īstenošanā. Atklājot tēmas aktualitāti, autors veica kvalitatīvo pētījumu un kvantitatīvos pētījumus, kuros tiek analizēta konkurences izzināšanas prakse Latvijas uzņēmumos un kultūras loma konkurences izzināšanas tehnoloģijas ieviešanas procesā, kā arī autors sniedz konkurences izzināšanas vadīšanas novērtējumu. Pētījuma rezultāts ir veltīta konkurences izzināšanas vadīšanas metodoloģijai. Autors izvērtē konkurences izzināšanas vadīšanas priekšnoteikumus, pamatojot nepieciešamību pilnveidot organizācijas kultūru Latvijas uzņēmumos konkurences izzināšanas procesā, kā arī piedāvā autora izstrādātu konkurences izzināšanas vadīšanas modeli. Konkurences izzināšana, uzņēmējdarbības vadīšana, uzņēmējdarbības informācija
 
The Doctoral Theses are dedicated to analyzes of competitive intelligence management. The author works out the qualitative study and quantitative study, analysing the practice of competitive intelligence in Latvian enterprises. When analysing the study results, the author evaluates the competitive intelligence process in the business environment of Latvia, works out the competitive intelligence model at the large and medium Latvian enterprises, as well as on the basis of the study results, emphasizes the necessity to create organisational culture, the basic values of which would be directed towards observance of moral standards in the competitive intelligence process, and creation of such psychological atmosphere that would encourage the staff to exchange the information important for the organisation. Competitive intelligence, management, business information
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4652
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1372]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV