Konkurences izzināšanas vadīšana Latvijas uzņēmumos
View/ Open
Author
Cekuls, Andrejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrīte, Vizma
Date
2012Metadata
Show full item recordAbstract
Promocijas darbs ir veltīts konkurences izzināšanas vadīšanas izpētei Latvijas uzņēmumos.
Tiek apzināta informācijas loma konkurences izzināšanas īstenošanā. Atklājot tēmas aktualitāti, autors veica kvalitatīvo pētījumu un kvantitatīvos pētījumus, kuros tiek analizēta konkurences izzināšanas prakse Latvijas uzņēmumos un kultūras loma konkurences izzināšanas tehnoloģijas ieviešanas procesā, kā arī autors sniedz konkurences izzināšanas vadīšanas novērtējumu.
Pētījuma rezultāts ir veltīta konkurences izzināšanas vadīšanas metodoloģijai. Autors izvērtē konkurences izzināšanas vadīšanas priekšnoteikumus, pamatojot nepieciešamību pilnveidot organizācijas kultūru Latvijas uzņēmumos konkurences izzināšanas procesā, kā arī piedāvā autora izstrādātu konkurences izzināšanas vadīšanas modeli.
Konkurences izzināšana, uzņēmējdarbības vadīšana, uzņēmējdarbības informācija The Doctoral Theses are dedicated to analyzes of competitive intelligence management.
The author works out the qualitative study and quantitative study, analysing the practice of competitive intelligence in Latvian enterprises.
When analysing the study results, the author evaluates the competitive intelligence process in the business environment of Latvia, works out the competitive intelligence model at the large and medium Latvian enterprises, as well as on the basis of the study results, emphasizes the necessity to create organisational culture, the basic values of which would be directed towards observance of moral standards in the competitive intelligence process, and creation of such psychological atmosphere that would encourage the staff to exchange the information important for the organisation.
Competitive intelligence, management, business information