• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Konkurences izzināšanas vadīšana Latvijas uzņēmumos

Thumbnail
Открыть
19853-Andrejs_Cekuls_2012.pdf (4.035Mb)
Автор
Cekuls, Andrejs
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Niedrīte, Vizma
Дата
2012
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Promocijas darbs ir veltīts konkurences izzināšanas vadīšanas izpētei Latvijas uzņēmumos. Tiek apzināta informācijas loma konkurences izzināšanas īstenošanā. Atklājot tēmas aktualitāti, autors veica kvalitatīvo pētījumu un kvantitatīvos pētījumus, kuros tiek analizēta konkurences izzināšanas prakse Latvijas uzņēmumos un kultūras loma konkurences izzināšanas tehnoloģijas ieviešanas procesā, kā arī autors sniedz konkurences izzināšanas vadīšanas novērtējumu. Pētījuma rezultāts ir veltīta konkurences izzināšanas vadīšanas metodoloģijai. Autors izvērtē konkurences izzināšanas vadīšanas priekšnoteikumus, pamatojot nepieciešamību pilnveidot organizācijas kultūru Latvijas uzņēmumos konkurences izzināšanas procesā, kā arī piedāvā autora izstrādātu konkurences izzināšanas vadīšanas modeli. Konkurences izzināšana, uzņēmējdarbības vadīšana, uzņēmējdarbības informācija
 
The Doctoral Theses are dedicated to analyzes of competitive intelligence management. The author works out the qualitative study and quantitative study, analysing the practice of competitive intelligence in Latvian enterprises. When analysing the study results, the author evaluates the competitive intelligence process in the business environment of Latvia, works out the competitive intelligence model at the large and medium Latvian enterprises, as well as on the basis of the study results, emphasizes the necessity to create organisational culture, the basic values of which would be directed towards observance of moral standards in the competitive intelligence process, and creation of such psychological atmosphere that would encourage the staff to exchange the information important for the organisation. Competitive intelligence, management, business information
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4652
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1377]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV