• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Latviešu 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
  •   DSpace Home
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Studentu komunikatīvās kompetences pilnveide akadēmiskās angļu valodas studijās

Thumbnail
View/Open
20088-Jelena_Zascerinska_2011.pdf (4.255Mb)
Author
Zaščerinska, Jeļena
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Žogla, Irēna
Date
2011
Metadata
Show full item record
Abstract
Šis darbs izstrādāts ar Eiropas Sociālā fonda atbalstu projektā «Atbalsts doktora studijām Latvijas Universitātē». Jeļenas Zaščerinskas PROMOCIJAS DARBA „STUDENTU KOMUNIKATĪVĀS KOMPETENCES PILNVEIDE AKADĒMISKĀS ANGĻU VALODAS STUDIJĀS” ANOTĀCIJA Studentu komunikatīvā kompetence tiek raksturota ar ārējo un iekšējo perspektīvu sistēmu. Darba mērķis ir izveidot un pamatot ārējo un iekšējo perspektīvu sistēmu studentu komunikatīvās kompetences pilnveidei, uz šī pamata izstrādāt akadēmiskās angļu valodas studiju organizācijas modeli. Kvalitatīvi novērtējošais pētījums veikts akadēmiskās angļu valodas studiju produktivitātes pārbaudes trīs posmos studentu komunikatīvās kompetences pilnveidē. Pētījuma bāzi veido pētnieki, docētāji un studenti. Secinājumi: teorētiskā un empīriskā pētījuma rezultāti ļauj izsecināt likumsakarību, kas noformulēta promocijas darba hipotēzē. Inovācijas potenciāls: akadēmiskās angļu valodas studiju organizācijas modelis studentu komunikatīvās kompetences pilnveidei, un īpaši tā ieviešanas secība, var tikt plaši izmantots ne vien augstskolas studiju procesā. Atslēgas vārdi: ārējo un iekšējo perspektīvu sistēma, studentu komunikatīvās kompetences pilnveide, iespējas, akadēmiskās angļu valodas studijas
 
This work has been supported by the European Social Fund within the project «Support for Doctoral Studies at University of Latvia». Jeļena Zaščerinska ABSTRACT OF THE PROMOTION THESIS DEVELOPMENT OF STUDENTS’ COMMUNICATIVE COMPETENCE IN ENGLISH STUDIES FOR ACADEMIC PURPOSES Students’ communicative competence is characterized by development of the system of external and internal perspectives. Aim of the research is to analyze and work out the system of external and internal perspectives for development of students’ communicative competence underpinning analysis and creation of organizational model of English studies for academic purposes. Qualitative evaluation research examines efficiency of English studies for academic purposes for development of students’ communicative competence. Respondents are researchers, educators and students. Conclusions: theoretical and empirical findings allow drawing conclusions on the regularity formulated in the hypothesis of the promotion thesis. Innovative potential: English studies for academic purposes could be easily integrated into a wide range of tertiary studies. Key words: system of external and internal perspectives, development of students’ communicative competence, opportunities, English studies for academic purposes
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4661
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1372]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV