• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • A2 – LU disertācijas / Doctoral theses UL
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācīšanās organizācijā kā pedagoģiskā procesa perspektīva

Thumbnail
Открыть
20167-Maija_Kokare_2011.pdf (5.109Mb)
Автор
Kokare, Maija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Rubene, Zanda
Дата
2011
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Anotācija Promocijas darbā tiek pētīta mācīšanās organizācijā kā iespēja individuālās un sociālās mācīšanās dimensijas līdzsvarošanai skolas pedagoģiskajā procesā. Ir secināts, ka mācīšanās skolā kā organizācijā ir komplekss, daudzlīmeņu process, un izveidots tās izpētes konceptuālais pamats – definēta mācīšanās organizācijā un tās izpētes kategorijas skolā. Pētījums ir veikts saskaņā ar gadījuma pētījuma metodoloģiju, veidojot kvalitatīva pētījuma stratēģiju, tā rezultātā ir izveidota mācīšanās organizācijā tipoloģija un secinājumi, to pedagoģiskajā realitātē skolā saskatot attīstībā – ārēji organizēta → pašorganizēta → savstarpēja mācīšanās organizācijā. Pamatojoties uz izstrādāto mācīšanās organizācijā koncepciju un pētījuma rezultātiem, ir izvirzīti priekšlikumi pedagoģiskā procesa pilnveidei skolā un vadlīnijas skolotājiem, kā arī pamatota to lietderība, piedāvājot jaunu perspektīvu, kādā aplūkot mācību procesu klasē. Atslēgas vārdi: mācīšanās organizācijā, pedagoģiskais process skolā
 
Summary The study deals with organizational learning as a balancing perspective of social and individual dimensions of pedagogical process at school. Organizational learning at school is concluded as multilayered and complex. It is explored by interpreting it in the school settings and by advancing the conceptual framework for investigation both for school as an organization and for classroom practices. It is a case study using qualitative research strategy, concluding organizational learning at school as gradually progressing from externally organized through self-organized to mutual learning. The didactic principles of organizational learning for classroom practices based on the study results are advanced by offering new perspective and recommendations for understanding, organizing and reflecting teaching-learning processes at school. Key words: organizational learning, pedagogical process at school
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4664
Collections
  • Promocijas darbi (2007-) / Theses PhD [1374]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV