Show simple item record

dc.contributor.advisorRubene, Zandaen_US
dc.contributor.authorKokare, Maijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:37Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:37Z
dc.date.issued2011en_US
dc.identifier.other20167en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4664
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractAnotācija Promocijas darbā tiek pētīta mācīšanās organizācijā kā iespēja individuālās un sociālās mācīšanās dimensijas līdzsvarošanai skolas pedagoģiskajā procesā. Ir secināts, ka mācīšanās skolā kā organizācijā ir komplekss, daudzlīmeņu process, un izveidots tās izpētes konceptuālais pamats – definēta mācīšanās organizācijā un tās izpētes kategorijas skolā. Pētījums ir veikts saskaņā ar gadījuma pētījuma metodoloģiju, veidojot kvalitatīva pētījuma stratēģiju, tā rezultātā ir izveidota mācīšanās organizācijā tipoloģija un secinājumi, to pedagoģiskajā realitātē skolā saskatot attīstībā – ārēji organizēta → pašorganizēta → savstarpēja mācīšanās organizācijā. Pamatojoties uz izstrādāto mācīšanās organizācijā koncepciju un pētījuma rezultātiem, ir izvirzīti priekšlikumi pedagoģiskā procesa pilnveidei skolā un vadlīnijas skolotājiem, kā arī pamatota to lietderība, piedāvājot jaunu perspektīvu, kādā aplūkot mācību procesu klasē. Atslēgas vārdi: mācīšanās organizācijā, pedagoģiskais process skolāen_US
dc.description.abstractSummary The study deals with organizational learning as a balancing perspective of social and individual dimensions of pedagogical process at school. Organizational learning at school is concluded as multilayered and complex. It is explored by interpreting it in the school settings and by advancing the conceptual framework for investigation both for school as an organization and for classroom practices. It is a case study using qualitative research strategy, concluding organizational learning at school as gradually progressing from externally organized through self-organized to mutual learning. The didactic principles of organizational learning for classroom practices based on the study results are advanced by offering new perspective and recommendations for understanding, organizing and reflecting teaching-learning processes at school. Key words: organizational learning, pedagogical process at schoolen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectIzglītība, pedagoģija un sportsen_US
dc.titleMācīšanās organizācijā kā pedagoģiskā procesa perspektīvaen_US
dc.title.alternativeOrganizational Learning as a Perspective of Pedagogical Processen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record