Digitālā mārketinga ietekme uz pārdošanas apjoma veicināšanu
Author
Rātfeldere, Annija
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Digitālais mārketings mūsdienās atstāj arvien lielāku ietekmi uz ikviena patērētāja un uzņēmuma darbību, tādēļ tas ir kļuvis par būtisku zīmola atpazīstamības veicinātāju un ietekmē pārdošanas apjomus gan vietējā gan starptautiskā tirgū. Darba mērķis ir izpētīt digitālā mārketinga elementu pielietošanas veidus un to izmantošanas ietekmi uz pārdošanas apjoma pieaugumu Latvijā un Vācijā, izvirzīt priekšlikumus veiksmīgas digitālā mārketinga stratēģijas īstenošanai. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, analītiskās un pētnieciskās. Darba pētnieciskās daļas ietvaros tiek secināts, ka digitālais mārketings spēj ietekmēt pārdošanas apjoma palielināšanos. Nowadays the impact that digital marketing has on the consumers and companies grows with every day. For this reason, it has become a promoter of brand recognition and also has impact on sales growth in local and international market. The aim of the thesis is to explore the use of digital marketing and the impact of its use on sales growth in Latvia and Germany, and to make proposals for developing an successful digital marketing strategy. The thesis consists of three parts: theoretical, analytical and research. In conclusion, the ability of digital marketing to influence the sales growth exist.