Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorRozenfeldta, Anna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-08T01:03:03Z
dc.date.available2019-06-08T01:03:03Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69379
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46781
dc.description.abstractDiplomdarba nosaukums ir “E-komercijas attīstība Latvijā pasaules kontekstā”. E-komercija kļuva par neatņēmamu daļu no mūsdienu ekonomikas un kļūst populāraka pateicoties tas intensīvai izmantošanai. Arvien vairāk patērētāju iegādājas preces, izmantojot interneta pieejamību. Savukart komerciālās organizācijas tieši vai netieši izmanto minētā tirdzniecības veida iespējas, lai īstenot vai uzlabot uzņēmējdarbību. E-komercijas ieņēmumu rādītāji Latvijā ir krietni zemāki, par e-komercijas līderu, kā Ķīna un ASV. Līdz ar to, diplomdarba mērķis ir pamatojoties uz veikto literatūras un statistisko datu analīzi, izpētīt e-komercijas attīstību Latvijā un izstrādāt priekšlikumus esošiem un potenciāliem Latvijas elektroniskās tirdzniecības uzņēmējiem. Diplomdarbs ir veidots no 3.daļām – 1.daļa jeb teorētiskā daļa, 2.daļa jeb analītiskā daļa, 3.daļa jeb pētnieciskā daļa. Tas ietver 21 attēlu, 3 tabulas, 60 literatūras avotus un 74 lapas. Pirmajā daļā iekļauti teorētiskie aspekti par interneta attīstības vēsturi, e-komerciju, tas priekšrocībām un trūkumiem, kā arī par patērētāju uzvedību un to ietekmējošiem faktoriem, kā arī patērētāju lēmumu pieņemšanas procesu. Otrajā daļā tiek analizēta pasaules un Latvijas e-komercijas statistikas dati. Savukārt trešajā daļā veikta aptauja Latvijas iedzīvotāju vidū.
dc.description.abstractThe title of the diploma paper is “Development of E-Commerce in Latvia in the World Context”. E-commerce has become an integral part of today`s economy and is becoming more popular thanks to its intensive use. More and more consumers are buying goods via the Internet. At the same time, commercial organizations directly or indirectly use this type of trade to implement or improve thei business. E-commerce revenue indicators in Latvia are mmuch lower that those of e-commerce leaders like China and the United States. Therefore, the aim of the diploma paper is to study the development of e-commerce in Latvija on the basis of the analysis of literature and statistical data, and to develop proposals for existing and potential Latvian e-commerce entrepreneurs. The tesis consists of three parts – the first part is the theoretical part, the second part is the analytical part, the third part is the research part. It includes 21 images, 3 tables, 60 literature sources and 74 pages. The first part include the theoretical aspects of the history of Internet development, e-commerce, its advantages and disadvantages, as well as consumer behavior and factors affecting it and consumer decision-making. The second part analyzes global and Latvian e-commerce statistics. In the third part, a survey was conducted among the Latvian population in different age groups.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectE - komercija
dc.subjectPatērētāju uzvedība
dc.subjectElektroniskā tirdzniecība
dc.subjectLatvija
dc.titleE-komercijas attīstība Latvijā pasaules kontekstā
dc.title.alternativeE-commerce development in Latvia in the world context
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record