Latvijas kā tūrisma galamērķa tēls Nīderlandē un Beļgijā
Author
Konovko, Vlada
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba galvena ideja tiek ņemta vērā valsts tēla un galamērķa tēla būtība, tās komponenti un problēmas, kas saistītas ar Latvijas tūrisma tēla veidošanu. Analizēti statistikas dati par pēdējiem gadiem tūrisma jomā. Kā arī tiek aptaujāti Beļģijas un Nīderlandes iedzīvotāji par Latvijas tūrisma galamērķa tēlu. Diplomdarba mērķis ir analizēt Latvijas tūrisma galamērķa tēlu un izteikt priekšlikumus tēla uzlabošanai. Mērķa sasniegšanai tika izmantotas šādas darba metodes: teorijas izpēte; kvantitatīvā metode – apsekojuma rezultātu analīze un statistikas datu izpēte. Darba struktūra sastāv no 3 galvenajam nodaļām. 1. Nodaļā ir teorētiska sadaļa, kurā aplūkota tūrisma tēla būtība, faktori, kas ietekmē galamērķa tēla veidošanos. 2. Nodaļā aplūkota Latvija kā tūrisma galamērķis. Trešajā nodaļā apskatīti aptaujas rezultāti pēc Nīderlandes un Beļģijas iedzīvotāju atbildēm par Latvijas galamērķa tēlu. In the main idea of the thesis is considered the essence of the destination image and tourist image of the country, are defined its components and problems of the formation of the tourist image of Latvia. Analyzed statistical data for the last few years in the field of tourism. Also, residents of Belgium and the Netherlands were interviewed about the tourist image of Latvia. The aim of the thesis is to analyze the image of the Latvian tourism destination and to make proposals for improving the image. For achieving the goal were used following working methods: research of theory; quantitative method – Analysis of survey results and research of statistical data. The structure of the work consists of 3 main departments. Chapter 1 contains a theoretical section which discusses the essence of the tourism image, the factors that influence the formation of the destination image. Chapter 2 is considered at Latvia as a tourist destination. The third chapter discusses the results of the survey by respondents from the Netherlands and Belgium about the image of Latvian destination.