• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sensoro sajūtu mārketinga tehnoloģiju ietekme uz pircēju rīcību veikalā ALANDEKO.

Thumbnail
Открыть
303-69271-Gorjunovs_Kirils_Mate980032.pdf (1.831Mb)
Автор
Gorjunovs, Kirils
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Veselova, Andžela
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Darba mērķis - pamatojoties uz sensoro sajūtu mārketinga teorētiskiem aspektiem, pircēju aptaujas un intervijas rezultātiem izpētīt sensoro sajūtu mārketingu veikalā ALANDEKO, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus to novēršanai. Sensorā sajūtu mārketinga tēma ir aktuāla, jo, tas var būt spēcīgs stratēģisks un taktisks līdzeklis cīņā par pircēju. Pētāmā problēma-sensoro sajūtu mārketinga tehnoloģijām veikalā ALANDEKO nepieciešama pilnveidošana atbilstoši pircēju prasībām. Darbs sastāv no 79 lapaspusēm, tajā iekļauti 29 attēli, 3 tabulas, 7 pielikumi.
 
The aim of the research is to explore the sensory marketing in the shop ALANDEKO basing on theoretical aspects of sensory marketing, customer survey and interviews in order to discover the shortcomings and provide the corrective recommendations for improvement. The topicality of the research subject is justified by the experience of the companies abroad, proving the efficiency of the sensory marketing as strategy and tactics helping to attract customer’s attention. The research problem concerns the necessity to improve the sensory marketing technologies in the shop ALANDEKO according to the customers’ needs and expectations. Scope of the study is 79 pages, 3 tables, 29 figures and 7 appendices.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46866
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV