• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Projekts "Digitālā mārketinga izglītības centra izveide uz Online platformas bāzes

Thumbnail
Открыть
303-69408-Johanstale_Jana_jj17027.pdf (3.240Mb)
Автор
Johanštale, Jana
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Āboltiņa, Daiga
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Maģistra darba “Projekts “Digitāla mārketinga izglītības centra izveide uz Online platformas bāzes”” mērķis ir palielināt iespējas apgūt digitālo mārketingu. Problēmas identificēšanai autore veica pētījumu par digitālā mārketinga izglītības iespējas pieejamību Baltijas valstīs un veica nozares darba tirgus analīzi. Pētījuma rezultātā autore nonāca pie secinājuma, ka digitālā mārketinga speciālisti neatbilst mūsdienu darba tirgus prasībām, zināšanu un prasmju līmeņa dēļ. Lai atrisinātu šo problēmu, autore piedāvāja izveidot neformālās izglītības centru uz Online platformas bāzes. Risinājums tiks izveidots projekta veidā. Maģistra darbs sastāvs no 90 lapām, 21 attēliem, 9 tabulām, 37 pielikumiem. Atslēgas vārdi – digitāla mārketinga izglītība, digitāla mārketinga speciālists, Online platforma, projektu vadīšana.
 
The aim of Master`s thesis “Project “Establishment of digital marketing education center based on the online platform”” is to increase an opportunity to study digital marketing. To identify the problem, the author conducted a study on the availability of digital marketing education opportunities in the Baltic States and conducted an analysis of the labor market in the industry. As a result of the research, the author came to the conclusion that digital marketing specialists do not meet the demands of today's labor market due to the level of knowledge and skills. To solve this problem, the author suggested creating a project for an informal education center based on an online platform. Master's thesis consists of 90 pages, 21 images, 9 tables, and 37 appendixes. Keywords – digital marketing studies, digital marketing specialist, online platform, project management.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46874
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV