Show simple item record

dc.contributor.advisorBērziņa, Kristīne
dc.contributor.authorDemonova, Helēna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:09Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69759
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46892
dc.description.abstractTūrisms ir ļoti sarežģīta nozare, jo tā ir daudzpusīga darbība, kas kopā veido “tūrisma produktu”. Tas ir arī sarežģīts dažādu apakšnozaru dēļ, kas pašas par sevi ir sarežģītas nozares, ja tās tiek uzskatītas par neatkarīgām. Tās sarežģītība ir tūrisma veicināšana dažādos veidos, kas vērsti uz lielu skaitu cilvēku dažādās sociāli ekonomisko struktūru zemēs, kam ir atšķirīgas vajadzības, cerības un uzvedības modeļi. Pakalpojumu realizācija var būt veiksmīga tikai tad, ja starp pakalpojuma produktu ir saskanība starp patērētāja viedokli un pakalpojumu sniedzēja (piegādātāja) viedokli. Pakalpojumu mārketinga uztvere liek uzsvaru uz pakalpojumu pārdošanu lietotāju interesēs. Tāpēc ir ļoti būtiski, lai pakalpojuma sniedzēju uzņēmumi rūpīgi izplānotu savu mārketinga stratēģiju tūristu piesaistīšanā, kā arī vēlmju apmierināšanā. Bakalaura darba mērķis ir izpētīt kādi restorāna pārdošanas veicināšanas pasākumi piesaista tūristus un izstrādāt priekšlikumus pārdošanas veicināšanas uzlabošanai. Lai piesaistītu tūristus restorāns izmanto reklāmas, tūrisma aģentūras, gidus, reklāmas viesnīcā, kartes, katalogus un žurnālus, restorāna skatlogu reklāmas, informācijas sniegšanu sadarbības partneru mājas lapās kā arī restorāna sociālajos medijos. Ka noteicošais restorāna apmeklētāju piesaistē ir pakalpojuma kvalitāte, ja klients ar to būs apmierināts, tad viņš atgriezīsies, ja nē, tad neatgriezīsies un atstās sliktas rekomendācijas no kā var ietekmēties citi potenciālie klienti. Noteicošais kritērijs restorāna izvēlē, aptaujātajiem bija pakalpojuma kvalitāte. Atslēgvārdi: pakalpojuma mārketings, Mēlnā Bite, restorāns, pārdošanas veicināšana, mārketings, tūrisms
dc.description.abstractTourism is a very complex industry as it is a multi-faceted activity that together forms a 'tourism product'. It is also complicated by the different sub-sectors, which are complex industries per se, if they are considered independent. Its complexity is to promote tourism in a variety of ways, targeting a large number of people in different socio-economic structures on land with different needs, expectations and behaviors. Service realization can only be successful if there is consistency between the consumer's opinion and the opinion of the service provider (supplier) between the service product. The perception of service marketing puts emphasis on selling services in the interest of users. Therefore, it is very important that service providers carefully plan their marketing strategy for attracting tourists as well as meeting their wishes. The aim of the bachelor's thesis is to investigate what kind of restaurant sales promotion measures attract tourists and develop suggestions for improving sales promotion. In order to attract tourists, the restaurant uses advertisements, travel agencies, guides, hotel advertisements, maps, catalogs and magazines, restaurant showcase advertisements, information on partner websites and social media of the restaurant. That the quality of the service is the decisive factor in attracting visitors to the restaurant, if the customer is satisfied with it, then he will return if he does not return and leave bad recommendations on how other potential customers may be affected. The decisive criterion for choosing a restaurant was that the respondents had quality of service. Keywords: service marketing, Mine Bite, restaurant, sales promotion, marketing, tourism
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectrestorāns
dc.subjecttūrisms
dc.subjectmārketings
dc.subjectintervija
dc.subjectaptauja
dc.titlePārdošanas veicināšanas pasākumi tūristu piesaistīšanai restorānā "Melnā Bite"
dc.title.alternativeSales promotion activities to attract tourists in the restaurant“Melnā Bite”
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record