Show simple item record

dc.contributor.advisorSloka, Biruta
dc.contributor.authorViļuma, Jolanta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:11Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69867
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46896
dc.description.abstractPētījumā analizēts institūciju ieguldījums Latvijas zīmolradē. Valsts zīmolrade ir process, ar kura palīdzību var radīt, novērtēt, pārvaldīt un uzraudzīt valsts tēlu. Galvenās institūcijas, kas atbild par Latvijas tēla veidošanu, ir Latvijas Institūts un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra. Pētījuma mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskās literatūras un gadījuma analīzi, izpētīt, kā institūcijas Latvijā veicina Latvijas zīmolradi. Darbā autore atklājusi un analizējusi zīmola fenomenu, valsts zīmolrades koncepta izcelsmi un pašu konceptu, veikusi gadījuma analīzi, izmantojot dokumentu analīzi un Latvijas Institūta izveidoto simtgades informatīvo materiālu “Latvia 100 snapshot stories” (“100 īsi stāsti par Latviju”), daļēji strukturēto interviju ar zīmolrades jomas eksperti, analizējusi Lietuvas, Igaunijas un Somijas zīmolradi, kā arī izvirzījusi priekšlikumus Latvijas zīmolrades attīstībai. Darba apjoms ir 86 lpp. Darbā iekļautas 5 tabulas, 9 attēli un 2 pielikumi, sniegtas atsauces uz 114 izmantotās literatūras avotiem. Maģistra darba nobeigums ietver galvenos darba secinājumus un priekšlikumus, kuri veidoti, atbilstoši sākotnēji izvirzītajiem uzdevumiem un mērķiem, kā arī atspoguļo to secīgu izpildi.
dc.description.abstractThe study analyses the institutional contribution to Latvia's branding. National branding is a process that can create, assess, manage and monitor the national image. The main institutions responsible for shaping the image of Latvia are the Latvian Institute and the Latvian Investment and Development Agency. The purpose of the study is to investigate, on the basis of an analysis of theoretical literature and case study, how institutions in Latvia promote the Latvian branding industry. The author of the study has discovered and analysed the brand phenomenon, the origin of the country's branding concept and the concept itself, performed a case-by-case analysis using the document analysis of the “Latvia 100 snapshot stories” informative material created by the Latvian Institute and a semi-structured interview with expert in the field of branding, as well as created proposals for the development of the Latvian branding industry. The masters thesis contains of 86 pages, 5 charts, 9 images, 2 apendixes and 114 references to the literature sources. The conclusion of the master thesis consist of the main conclusions and recommendations of the paper, which are made according to the primary highlighted tasks, and reflect it consecutive fulfillment.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectbranding
dc.subjectnation branding
dc.subjectLatvia
dc.subjectcase analysis
dc.titleLatvijas zīmolrade Eiropas Savienībā
dc.title.alternativeBranding Latvia in European Union
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record