Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķiltere, Daina
dc.contributor.authorCasno, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:12Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69978
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46900
dc.description.abstractMaģistra darba “Mārketinga specifika sociālajā uzņēmējdarbībā Latvijā: patērētāju vērtību segmenti” mērķis ir identificēt sociālo uzņēmumu produktu / pakalpojumu patērētāju vērtību segmentus un iegūt to raksturojumu, lai izstrādātu praktiskus priekšlikumus Latvijas sociālajiem uzņēmumiem to mārketinga efektivitātes palielināšanai. Lai sasniegtu mērķi, darba autore izvirza četras hipotēzes un sešus pētījuma uzdevumus. Pētījuma rezultātā darba autore iegūst detalizētus trīs lielāko Latvijas sociālo uzņēmumu produktu / pakalpojumu patērētāju vērtību segmentu profilus un, balstoties uz pētījumos iegūto datu analīzes rezultātiem un to interpretāciju, sniedz priekšlikumus Latvijas sociālajiem uzņēmumiem un Latvijas Republikas Labklājības ministrijai.
dc.description.abstractThe purpose of the master’s thesis “The Specific Character of Marketing in Social Entrepreneurship in Latvia: Consumer Value Segments” is to identify consumer value segments of Latvian social enterprises and determine their respective characteristics in order to develop recommendations for more effective marketing efforts. In order to fulfil the research purpose, author sets four hypothesis and six research objectives. As the result of the reseach, author obtains detailed profiles of the three largest consumer value segments and, based on the analysis and interpretation of research data, proposes practical recommendations for Latvian social enterprises and Ministry of Welfare of Republic of Latvia.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectconsumer value research
dc.subjectsocial entrepreneurship
dc.subjectmarketing
dc.subjectsocial enterprise
dc.subjectmarketing research
dc.titleMārketinga specifika sociālajā uzņēmējdarbībā Latvijā: patērētāju vērtību segmenti.
dc.title.alternativeThe Specific Character of Marketing in Social Entrepreneurship in Latvia: Consumer Value Segments.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record