Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļena
dc.contributor.authorTrops, Aigars
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:17Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70014
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46909
dc.description.abstractDarba mērķis ir, pamatojoties uz mārketinga komunikācijas teorijas atziņām, iedzīvotāju un ekspertu aptaujas rezultātiem, izpētīt apdrošināšanas sabiedrību mārketinga komunikācijas komunikatīvo novērtējumu Latvijas tirgū un izstrādāt priekšlikumus mārketinga komunikācijas komunikatīvās efektivitātes uzlabošanai. Maģistra darbs sastāv no trīs nodaļām. Pirmajā nodaļā tiek pētīti mārketinga komunikācijas teorētiskie aspekti, otrajā nodaļā – Latvijas nedzīvības apdrošināšanas tirgus un statistika. Trešo nodaļu veidot pētījums, kas sastāv no iedzīvotāju aptaujas un ekspertu aptaujas. Rezultātā, pēc iegūto aptaujas anketu un ekspertu aptauju datu analīzes, tika izdarīti secinājumi un izvirzīti priekšlikumi mārketinga komunikācijas komunikatīvās efektivitātes uzlabošanai. Maģistra darba apjoms ir 83 lappuses. Tajā ir 30 attēli, 18 tabulas, 10 pielikumi un 54 literatūras avoti. Darbs rakstīts latviešu valodā.
dc.description.abstractThe aim of the Master’s thesis: based on the theory of marketing communication, the results of the survey of consumers and experts, to research the communicative assessment of marketing communication of insurance companies in the Latvian non-life insurance market and to develop proposals for improving the communicative efficiency of marketing communication. The Master’s thesis consists of three chapters. In first chapter author researches theoretical aspects of marketing communication, in second chapter author gathers data of Latvian non-life insurance market. The third chapter has research that consists of consumer and expert surveys. As a result, after analyzing the data obtained from the consumer survey and expert survey, conclusions and proposals were made for improving the communicative efficiency of marketing communication. The Master’s thesis consists of 83 pages, 30 pictures, 18 tables, 10 additions and 54 sources of information. The thesis is written in Latvian.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectnedzīvības apdrošināšana
dc.subjectmārketinga komunikācija
dc.subjectmārketinga komunikācijas komunikatīvā efektivitāte
dc.subjectapdrošināšana
dc.subjectLatvijas apdrošināšanas tirgus
dc.titleLatvijas nedzīvības apdrošināšanas nozares uzņēmumu mārketinga komunikācijas analīze.
dc.title.alternativeMarketing communication analysis of non-life insurance companies of Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию