Mikroblogošanas vietnes Twitter izmantojums valsts tēla veidošanā.
Автор
Opmane, Agnese
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Stabulniece, Laila
Дата
2019Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir “Mikroblogošanas vietnes Twitter izmantojums valsts tēla veidošanā”. Bakalaura darba mērķis ir teorētiski un praktiski analizēt Latvijas valsts tēlu un tā veidošanu mikroblogošanas vietnē Twitter, analizējot vietnē veiktos Latvijas Institūta un Ārlietu ministrijas ierakstus, lai izstrādātu priekšlikumus kā Latvijas Institūtam un Latvijas Republikas Ārlietu ministrijai uzlabot mikroblogošanas vietnes Twitter izmantojumu Latvijas valsts tēla veidošanā. Darba struktūru veido ievads, teorētiskā daļa, kas ietver valsts tēls un tā veidošanas teorētiskos aspektus un sociālo mediju un mikroblogošanas vietnes Twitter būtību, pētījuma praktiskā daļa – Latvijas valsts tēla definēšana, intervijas ar Latvijas Institūta un Ārlietu ministrijas pārstāvjiem, kontentanalīze, kuras mērķis ir analizēt Latvijas Institūta Twitter konta un Ārlietu ministrijas Twitter konta angļu valodā veiktos ierakstus, kā arī secinājumi, priekšlikumi un izmantotās literatūras avotu saraksts. Darba apjoms ir 70 lapaspuses. Darbā ir 15 attēli un 4 pielikumi. Atslēgas vārdi: valsts tēls, konkurētspējīgā identitāte, sociālie mediji, Twitter The subject of the Bachelor thesis is “Use of the Microblogging Site Twitter to Build a Nation Image”. The aim of the Bachelor thesis is to analyze theoretically and practically the image of the Latvia and its building on microblogging site Twitter, analyzing the records of the Latvian Institute and the Ministry of Foreign Affairs of Latvia on site, in order to develop proposals for Latvian Institute and Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Latvia to improve the use of the microblogging site Twitter in shaping the image of the Latvia. The thesis structure is composed of an introduction, a theoretical part, which includes the nature of the nation image and theoretical aspects of its formation and the nature of the social media and microblogging site Twitter, practical part of the study consists of defining the image of the Latvia, interviews with representatives of the Latvian Institute and Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Latvia, content analysis to analyze the Twitter account of the Latvian Institute and Ministry of Foreign Affairs of the Republic of Latvia records, as well as conclusions, proposals and a list of sources of literature used. Bachelor thesis consists of 70 pages, 15 illustrations and 4 attachments. Key words: nation image, competitive identity, social media, Twitter