Show simple item record

dc.contributor.advisorDanovičs, Vadims
dc.contributor.authorBlūmentāle, Sabīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:24Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70149
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46922
dc.description.abstractMaģistra darba tēma ir “Internets kā mārketinga komunikācijas instruments jaunu un esošu klientu piesaistē un noturēšanā uzņēmumā A/S Swedbank Latvija”. Interneta izmantošana uzņēmuma komunikācijā ar klientiem kļūst aizvien populārāka, jo tas ir efektīvs veids, kā ar konkrētu ziņojumu palīdzību, izprotot klientu vēlmes, vajadzības un intereses, iespējams sasniegt noteiktu mērķauditoriju. Maģistra darba mērķis ir izpētot mārketinga un komunikācijas politiku un izmantotos rīkus/iespējas, noteikt interneta kā mārketinga komunikācijas instrumenta efektivitāti, lai uzlabotu jaunu klientu piesaisti un esošu klientu noturēšanu. Darbs ir strukturēts četrās daļās, pirmajās divās daļās izvēlētā tēma ir aplūkota no teorijas viedokļa. Trešajā daļā ietverts Swedbank Latvija izmantoto interneta vietņu raksturojums un analīze, savukārt noslēdzošajā daļā tiek aprakstītas pētījuma metodes un iegūtie pētījuma rezultāti. Maģistra darba apjoms ir 94 lapaspuses, kurā iekļauti 22 attēli un tabulas. Kopējais darba pielikumu skaits ir 9.
dc.description.abstractMaster thesis theme is “Internet as a marketing communication instrument for attracting and retaining new and existing customers in A/S Swedbank Latvia”. Using of the Internet in the business communication with the customers becomes more and more popular, because this is an effective how through concrete messages, understanding wishes, needs and interests of customers can reach a certain target audience. The aim of the Master thesis is to research marketing communication policy and used marketing tools to identify the Internet as a marketing communication tool to atract new customers and keep existing ones. Master’s thesis is structured in four main sections. In first two sections the chosen theme is considered from a theoretical point of view. The third part contains a description of the Swedbank’s Latvia Internet sites which are used to communicate with people. The closting part describes the usage of methodologies and reflect the results obtained. The volume of Master’s thesis is 94 pages, that includes 22 pictures and tables. The total number of attachments is 9.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectMārketinga komunikācija
dc.subjectSociālie tīkli
dc.subjectInternets
dc.subjectInterneta mārketinga rīki
dc.titleInternets kā mārketinga komunikācijas instruments jaunu un esošo klientu piesaistē un noturēšanā uzņēmumā A/S Swedbank Latvija.
dc.title.alternativeInternet as a marketing communication instrument for attracting and retaining new and existing customers in A/S Swedbank Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record