Show simple item record

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorKrievs, Digmārs
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:33Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70339
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46939
dc.description.abstractBakalaura darbā tiek pētīts un analizēts uzņēmuma SIA „Rimi Latvia” zīmols un tā uztvere patērētāju vidū. Bakalaura darba tēma šobrīd ir aktuāla, jo pašreizējā mazumtirdzniecības darbība ir vērsta uz jaunu klientu piesaisti un jau esošo klientu lojalitātes veicināšanu, zīmoliem aktīvi komunicējot ar patērētājiem. Uzņēmumi intensīvāk strādā pie zīmola reputācijas veicināšanas, lai palielinātu pārdošanas apjomus un piesaistītu jaunus klientus, kā arī nodrošinātu veiksmīgu un ilgtspējīgu uzņēmējdarbību. Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz zīmola un patērētāju uzvedības teorētisko aspektu izpēti un pētījuma rezultātiem, novērtēt uzņēmuma SIA Rimi “Latvia” zīmolu un tā uztveri patērētāju vidū, izdarīt secinājumus par to, un sniegt priekšlikumus patērētāju uztveres uzlabošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs daļām- pirmā ir teorētiskā, kurā tiek aplūkoti zīmola un patērētāju uzvedības teorētiskie aspekti. Otrajā daļā tiek īsi raksturots uzņēmums SIA „Rimi Latvia”, tā zīmola attīstība, vērtības un komunicēšana, kā arī tiek raksturota uzņēmuma privātā preču zīme. Trešajā daļā tiek analizēta aptauja un intervija, lai noskaidrotu „Rimi Latvia” zīmola uztveri patērētāju vidū. Darbs sastāv no 74 lpp., tajā iekļautas 3 tabulas, 30 attēli, 76 literatūras avoti un 2 pielikumi.
dc.description.abstractIn a bachelor thesis has researched and analyzed company LLC Rimi “Latvia” brand and it’s perception among consumers. Topic is actual because current retail action is based on new clients approaching and existing one’s loyalty development, brands actively communicating with consumers. Companies more intensively work for brand reputation promotion in order to increase selling volumes and attract new customers, as well to provide successful and sustainable entrepreneurship. Aim of the Bachelor’s thesis is, based on brand and consumer behavior theoretical aspects explore and the results of research, evaluate brand of Rimi “Latvia” to make conclusions about it and give proposals to improve brand image perception among consumers. Bachelor’s thesis consists of 3 chapters – first chapter investigates brand and consumer behavior theoretical aspects. Second chapter shortly describes company Rimi “Latvia”, it’s brand development, activity, values and communication with consumers, as well shortly described company private label products. Third chapter analyses survey and interview results about Rimi “Latvia” brand impact on consumer behavior. The work consists of 74 pages; it includes 3 tables; 30 images; 76 literature sources and 2 appendices.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectRimi
dc.subjectzīmols
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjectpatērētāju uztvere
dc.titleUzņēmuma SIA "RIMI Latvia" zīmola analīze un tā uztvere patērētāju vidū.
dc.title.alternativeCompany LLC "RIMI Latvia" brand analysis and it's perception among consumers.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record