Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorVeselova, Andžela
dc.contributor.authorKazakova, Jūlija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-15T01:02:40Z
dc.date.available2019-06-15T01:02:40Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70728
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46956
dc.description.abstractBakalaura tēmas nosaukums ir “Digitāla mārketinga īstenošana SIA "IIZI Brokers" e-komercijas pilnveidošanai” Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz teorētiskiem aspektiem un aptaujas rezultātiem, izpētīt digitālā mārketinga īstenošanu SIA “IIZI Brokers” uzņēmumā, atklāt nepilnības un sniegt priekšlikumus e-komercijas uzlabošanai un attīstībai digitālā mārketinga kontekstā. Darbs sastāv no 3 nodaļām. Pirmajā nodaļā ir apkopoti digitālā mārketinga teorētiskie aspekti, otrajā daļā tiek raksturota IIZI Brokers darbība un analizēts digitālā mārketinga pielietojums uzņēmumā. Trešajā nodaļā tiek veikts pētījums ar intervēšanas un anketēšanas metožu pielietojumu par digitālo mārketingu apdrošināšanas nozarē. Nobeigumā tiek apkopoti secinājumi un priekšlikumi uzņēmuma darbības attīstības veicināšanai digitālā mārketinga jomā. Konkurencei apdrošināšanas nozares tirgū ir tendence augt, līdz ar to uzņēmumiem jābūt konkurētspējīgiem, kur digitālā mārketinga pielietošana uzņēmējdarbībā kļūst fundamentāla aktualitāte. Bakalaura darbs sastāv no 63 lapas, 22 attēliem un 1 tabulas. Atslēgvārdi: Internets, Digitālais mārketings, e-komercija, SEO, apdrošināšana, brokeris.
dc.description.abstractThe title of the Bachelor's Theme is “Implementation of Digital Marketing for Development of E-Commerce of Limited Liability Company " IIZI Brokers ". The aim of the bachelor's thesis is to explore the implementation of digital marketing in LTD “IIZI Brokers” based on theoretical aspects and the results of the survey, to identify gaps and to make suggestions for improvement and development of e-commerce in the context of digital marketing. The work consists of 3 chapters. The first chapter summarizes the theoretical aspects of digital marketing, the second part describes the company's activities and analyzes the application of digital marketing. In the third chapter, a study is being conducted on the use of interviewing and questionnaire methods for digital marketing in the insurance industry. At the end of this work are summerized conclusions and suggestions for promoting the development of the company's business in the field of digital marketing. Competition in the insurance industry market tends to grow, so companies need to be competitive, where the use of digital marketing in business is becoming a topical issue. The bachelor thesis consists of 63 pages 22 pictures and 1 table. Keywords: Internet, Digital marketing, e-commerce, SEO, insurance, broker.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectInternets
dc.subjectDigitālais mārketings
dc.subjecte-komercijas
dc.subjectSEO
dc.subjectApdrošināšanas brokeris
dc.titleDigitāla mārketinga īstenošana SIA "IIZI brokers" e-komercijas pilnveidošanai.
dc.title.alternativeDigital marketing application for the development of enterprise LTD IIZI brokers.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige