Show simple item record

dc.contributor.advisorRomānova, Inna
dc.contributor.authorTroice, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-18T01:01:22Z
dc.date.available2019-06-18T01:01:22Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70121
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/46988
dc.description.abstractInvestīciju projekta ideja ir veselības centra, kas nodarbojas ar ārstnieciskās vingrošanas un sporta nodarbību vadīšanu, tas ir, jauna uzņēmuma SIA “BE FIT” dibināšana Jelgavā. Investīciju projekts atspoguļo projekta realizēšanai nepieciešamās investīcijas, nozarē un valstī esošās ekonomiskās situācijas analīzi un prognozes uzņēmējdarbības attīstīšanai turpmākiem 4 gadiem. Investīciju projekts paredz, ka veselības centrā tiks piedāvātas konsultācijas un nodarbības pie fizioterapeitiem - gan individuāli, gan grupās, un sporta nodarbības ar dažādu intensitāti pie kvalificētiem un profesionāliem treneriem. Nodarbību vadīšanu uzticot profesionāliem, pieredzējušiem un sertificētiem fizioterapeitiem, sporta ārstiem un treneriem, pakalpojumi veselības centrā būs pieejami gan bērniem, gan pieaugušajiem, visiem, kas vēlas uzlabot fizisko formu. Autore, analizējot esošo situāciju nozarē un Jelgavā, secina, ka šādi ārstnieciskās vingrošanas veselības centri, kas Rīgā ir ļoti aktuāli, Jelgavā nav pieejami un par tā aktualitāti un nepieciešamību, liecina garās rindas, kurās ir jāgaida pakalpojumu saņēmējiem. Sākotnēji, uzņēmums plāno nomāt telpas Jelgavā, Krišjāņa Barona ielā 40. Adrese atrodas pilsētas centrā ar ērtām auto novietošanas iespējām, vieglu piekļuvi un pieejamu sabiedrisko transportu. Par mērķi izvirzot, 5 gadu laikā saimniecisko darbību pārcelt uz plašākām, piemērotākām un uzņēmumam piederošām telpām. Jaunajās telpās paredzot izbūvēt iekštelpu baseinu ūdens aerobikas nodarbību vadīšanai un nelielu SPA zonu atpūtai. Uzņēmuma vienīgais ienākumu un peļņas avots ir klienti, kas gatavi maksāt par sniegto pakalpojumu. Lai klienti būtu ieinteresēti pakalpojumā un uzņēmums gūtu ienākumus, katram piedāvātajam pakalpojumam ir jānosaka pareiza cena. Sākotnēji uzņēmums, nosakot sniegto pakalpojuma cenu, izvirza 2 mērķus: 1.jauna pakalpojuma sniedzēja ieiešana tirgū, lai ieņemtu savu tirgus daļu; 2.palielināt pieprasījumu pēc pakalpojuma (informējot, reklamējot, veicot kampaņas). Cena tiks veidota balstoties uz konkurentu cenām, nosakot to vidējā līmenī, atbilstoši noteiktajam tirgus segmentam. Analizējot tirgus situāciju, autore secina, ka tirgū jau eksistē vairāki līdzīgi pakalpojumu sniedzēji jeb konkurenti. Investīciju projektā piedāvātie pakalpojumi, no konkurentu piedāvātā pakalpojumu klāsta, atšķirtos ar iekšējo atmosfēru, pakalpojumu piedāvājuma klāstu, kvalitāti un iespējām. Tā, piemēram, cilvēkiem virs 60 gadu vecuma, nodarbībām ar zemu intensitāti un individuālu pieeju Jelgavā, ir gaužām mazs piedāvājums, kā arī nodarbības ar iespēju ņemt līdzi bērnus netiek piedāvātas. Konkurentu piedāvāto pakalpojumu cenas atšķiras pakalpojuma veida un ilguma dēļ. Tā, piemēram, konsultācija pie fizioterapeita, Jelgavā, pieejama no EUR 8,50 līdz EUR 35 par vienu reizi. Mazāk atšķirīgas ir sporta nodarbību cenas, kas svārstās no 4 EUR līdz 6 EUR robežās. Investīciju projekts paredz, ka fizioterapeitu un treneru pakalpojumi tiks sniegti ikvienam, kam tas nepi
dc.description.abstractThe idea of the investment project is a foundation of a health centre that offers remedial gymnastics and sports classes, i.e., a foundation of a new enterprise SIA BE FIT in Jelgava. The investment project reflects the investments necessary for the implementation of the project, the analysis of a current economic situation in the sector and in the country as well as forecasts for business development for the next 4 years. The investment project anticipates that in the health centre there will be consultations and physical exercises provided by physiotherapists – both individual and in a group as well as sports classes with different intensity supervised by qualified and professional instructors. Entrusting the conduct of sport classes to professionals, experienced and certified physiotherapists, doctors in sports medicine and instructors, the health centre services will be available both to children and adults as well as to others who are willing to improve their physical fitness. Analysing a current situation in the sector and in Jelgava, the author concludes that such remedial gymnastics’ health centres as in Riga are highly-demanded, are not available in Jelgava and recipients of services have to wait in long queues what also testifies the demand and necessity for such a health centre. Initially, the enterprise is planning to rent premises in Jelgava, at address Krišjāņa Barona ielā 40. It is located in the city centre with convenient parking places, easy access and available public transport. The goal is to transfer the economic activity during 5 years to more spacious and suitable premises belonging to the enterprise. It is planned to build an in-door swimming pool in the new premises for aqua aerobics classes and small SPA recreation area. The only source of income for the enterprise is its clients who are ready to pay for a provided service. In order to attract clients for a particular service and to get earnings for the enterprise, each offered service shall have a correct price. Initially, when defining a price for a provided service, the enterprise is setting 2 goals: 1.New service provider’s entering into the market to occupy its market niche. 2.To increase a demand for the service (by information, advertisements, campaigns). The price will be formed relying on prices of competitors, by setting it on an average level according to the defined market segment. Analysing a situation on the market, the author concludes that there are already several similar service providers or competitors on the market. The service offered within the investment project would differ from competitors’ services by internal atmosphere, range of services, quality and possibilities. Thus, for example, for elderly persons aged above 60 there are very few offers with low intensity and individual approach in Jelgava as well as classes allowing clients to take children with them. Prices offered by competitors differ in the type of service and in duration. Thus
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectFinanses un kredīts
dc.subjectInvestīciju
dc.subjectprojekts
dc.subjectBE
dc.subjectFIT
dc.subjectdibināšana
dc.titleInvestīciju projekts: Uzņēmuma SIA "BE FIT" dibināšana
dc.title.alternativeProject: Establishment of company Ltd. "BE FIT"
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record