Show simple item record

dc.contributor.advisorŠumilo, Ērika
dc.contributor.authorLaure-Mutule, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-18T01:01:33Z
dc.date.available2019-06-18T01:01:33Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70981
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47011
dc.description.abstractMaģistra darba “Patērētāju uzvedības izmaiņu ietekme uz e-komercijas attīstību” mērķis ir apkopot un izpētīt patērētāju uzvedību e-vidē un izvērtēt tās ietekmi uz e-komercijas attīstību. Teorētiskajā darba daļā sniegts ieskats teorētiskajos aspektos par patērētāju uzvedību. Maģistra darba analītiskajā daļā apkopoti, analizēti patērētāju uzvedības pētījumi par patērētāju paradumiem un pirkumu veikšanu e-komercijā. Darbā veikts pētījums par Latvijas e- komercijas vides patērētāju uzvedību, analizējot faktorus, kas nosaka pircēju izvēli e- komercijā, veiktas ekspertu intervijas, izstrādāti secinājumi un priekšlikumi. Lai sasniegtu darba mērķi, darba izstrādē izmantoti zinātnisko izdevumu un periodikas raksti, elektroniskie statistikas un informācijas avoti. Atslēgvārdi: patērētāju uzvedība, e-komercija, pirkumi internetā, patērētāju paradumi
dc.description.abstractGoal of the Master Thesis “The impact of changes in consumers behavior on the development of ecommerce” is to gather and explore consumer behaviour in the digital environment and evaluate its impact on e-commerce development. In the first chapter the Author provides insight into theoretical thinking on consumers behaviour. In research chapter there are gathered and analysed studies of consumers behaviours in e-commerce. Master Thesis includes the Authors made study about consumers behaviour in e-commerce environment, analysed expert interviews and drawn conclusions. To achieve goal Master Thesis include scientific publications and periodicals, digitally available statistics and information sources. Keywords: consumer behavior, e-commerce, online shopping, consumer habits
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjectpatērētāju uzvedība
dc.subjecte-komercija
dc.subjectpirkumi internetā
dc.subjectpatērētāju paradumi
dc.titlePatērētāju uzvedības izmaiņu ietekme uz e-komercijas attīstību
dc.title.alternativeThe impact of changes in consumers behavior on the development of e-commerce
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record