Pedagoģiskās iespējas bērnu sekmīgas adaptācijas veicināšanā agrās bērnības vecumā
Author
Bogdanova, Signe
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Zīriņa, Tija
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba autore: Signe Bogdanova Darba vadītāja: Dr.psych.Tija Zīriņa Kvalifikācijas darba nosaukums: Pedagoģiskās iespējas bērnu sekmīgas adaptācijas veicināšanā agrās bērnības vecumā. Pētījuma priekšmets: pirmsskolēna sekmīga adaptācija. Darba mērķis: teorētiski un empīriski pētīt pedagoģiskās iespējas pirmsskolēna sekmīgas adaptācijas nodrošināšanai. Darba hipotēze: • izvēlēties atbilstošas rotaļas, atbilstošas vecumposmam; • iecietīga, labvēlīga attieksme no pedagoga puses; • pedagoģiskajā procesā ievērot vecumposma īpatnības; Atslēgas vārdi: adaptācija, vecumposma īpatnības Pētījums sastāv: no divām nodaļām: teorētiskā nodaļa sastāv no adaptācijas teorētiskajiem aspektiem, vecumposma raksturojuma, pedagoģiskās iespējas sekmīgas adaptācijas nodrošināšana; praktiskā nodaļa veikts pētījums adaptācijas norises laikā, rezultātu analīze. Kvalifikācijas darba apjoms: 42.lpp.,izmantoti 34 literatūras avoti, 7 pielikumi, 6 tabulas, 5attēli. Author of the qualification work: Signe Bogdanova Supervisor: Professor - Tija Zīrņa Title of qualification work: Pedagogical opportunities,to promote the successful adaptation,of children at an early age. Subject of the research: successful adaptation of preschool pupil. Aim of the thesis: theoretical and empirical research of pedagogical possibilities of preschool pupil successful adaptation. Tasks: 1. To study and analyze theoretical literature on the concept and course of adaptation. 2. To analyze the regularities of the early childhood age in the context of the research problem. 3. To carry out a study on the adaptation of early childhood children to preschool. 4. Develop proposals for the successful adaptation of children in early childhood age. The study consists of two chapters: the theoretical section consists of theoretical adaptation aspects of age, characterization of pedagogical possibilities provision; practical part of the study carried out during adaptation, analysis of results. Keywords: adaptation, peculiarities of age Volume of the qualification paper: page 42, 34 literature sources, 7 appendices, 6 tables have been used, 5 pictures.