Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorPurmale, Rasma
dc.contributor.authorBite, Gaida
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:04:47Z
dc.date.available2019-06-30T01:04:47Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other69136
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47036
dc.description.abstractKvalifikācijas darba ‘’5-6 gadīgu bērnu vērtību izpratnes veidošanās un sekmēšanas iepējas pirmsskolā’’. Pētījuma jautājums: kā pedagoģiskajā procesā pirmsskolā sekmēt bērnu vērtību izpratni un vērtībās balstītu rīcību? Mērķis: analizēt teorētiskās atziņas par vērtībām, vērtību izpratnes un rīcības sekmēšanas iespējām pirmsskolas vecuma bērniem un veikt praktisko pētījumu. Pētījuma objekts: pedagoğiskais process pirmsskolā. Pētījuma priekšmets: bērna vērtību izpratne un vērtībās balstīta rīcība. Uzdevumi: 1.Analizēt un apkopot teorētisko literatūru- pedagoğijā, psiholoğijā unfilozofijā par tikimiskajām vērtībām. 2. Pētīt un analizēt bērna personībasattīstību pētamā temata aspektā. 3.Izstrādāt praktiskā pētījuma metadoloğiju. 4.Veikt sākotnējo pētījumu un secinājumus. 5.Veikt izpēti pēc mērķtiecīgas pedagoğiskās darbības. 6.Apkopot un analizēt pētījuma rezultātus Pētījuma metodes: Teorētiskā: pedagoğiskās, psiholoğiskās un filozofiskās literatūras analīze. Empīriskā: pārrunas ar bērniem, pedagoğiskais novērojums, bērnu darbības rezultātu analīze, datu apstrāde. Teorētiskā, praktiskā pētījuma bāze: Carnikavas PII ’’Riekstiņš’’ 22 bērni, 10 pedagogi, 52 vecāki.
dc.description.abstractQualification paper ‘’Formation of understanding of values for children aged 5- 6 and its promoting possibilities at pre- school’’. Research question: how to promote children’s understanding of values and their action based on values during the pedagogical process at pre- school? Aim: analyse theoretical opinions about values, pre- school aged children’s understanding of values and possibilities to promote their action and carry out practical research. Object of research: understanding of children’s values and their action based on values. Tasks: 1.Analyse and sum up theoretical literature (in pedagogics, psychology and philosophy) about moral values. 2.Research and analyse the development of a child’s personality in terms of the researched theme. 3.Work out the methodology of the practical research. 4.Carry out the initial research and draw conclusions. 5.Carry out research after purposeful pedagogical activity. 6.Sum up and analyse the results of the research. Methods of research: Theoretical: analysis of pedagogical, psychological and philosophical literature. Empirical: discussion with children. Pedagogical observation. Analysis of the results of children’s action, data processing. Basis of theoretical and practical research- pre-school education institution of Carnikava ‘’Riekstiņš’’, 22 children, 10 teachers, 52parents.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectpirmsskola
dc.subjectvērtības
dc.subjectpētījums
dc.subjectsecinājums
dc.title5-6 gadīgu bērnu vērtību izpratnes veidošanās un sekmēšanas iespējas pirmsskolā
dc.title.alternativeFormation of understanding of values for children aged 5- 6 and its promoting possibilities at pre- school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию