5 - 6 gadu vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
Author
Andreca-Buša, Zane
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalēja-Gasparoviča, Daiga
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Kvalifikācijas darba temats: 5 - 6 gadu vecu bērnu sadarbības prasmju sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā Darba autore: Zane Andreca - Buša Darba vadītāja: doc., Dr.paed. Daiga Kalēja – Gasparoviča Mērķis: Teorētiski noskaidrot un praktiski pārbaudīt kā vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā sekmējamas 5 – 6 gadu vecu bērnu sadarbības prasmes Pētījuma objekts: Vizuālās mākslas nodarbības pirmsskolā Pētījuma priekšmets: Bērnu sadarbības prasmes Pētījuma jautājums – Kā vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā sekmējamas 5 – 6 gadu vecu bērnu sadarbības prasmes? Atslēgas vārdi: Sadarbības prasmes, sadarbības prasmju sekmēšana, vizuālā māksla The theme of the qualification work: Promotion of 5 - 6 Year Old Children's Cooperation Skills in Visual Arts Classes at Preschool Author: Zane Andreca - Bush Supervisor of the qualification work: doc., Dr.paed. Daiga Kalēja - Gasparoviča Purpose of the work: To theoretically clarify and practically check how 5 - 6 year old children can work together in visual arts classes at pre-school level Object of the study: Visual art lessons in preschool Subject of the research: Children's cooperation skills The question of research: - How do 5 - 6 year old children develop cooperation skills in pre-school activities in visual arts classes? Keywords: Collaborative Skills, Promotion of Collaboration Skills, Visual Art