Show simple item record

dc.contributor.advisorTūbele, Sarmīte
dc.contributor.authorPoļakova, Nadežda
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:05:15Z
dc.date.available2019-06-30T01:05:15Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70050
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47085
dc.description.abstractDotajā diplomdarbā izpētīta 1. klases skolēnu ar fonemātiskiem traucējumiem lasītprasme. Diplomdarba teorētisko avotu analīze parada, cik svarīga ir bērna psihisko procesu attīstība attiecīgā vecumā. Lasīšana ir runas veids, kad bērns apvieno fonemātiskās un grafiskās asociācijas, diferencējot burtus ar skaņām un attiecīgi izlasot. Tomēr psihes augstākā attīstības funkcija ir tas, ka bērns saprot, ko viņš pasaka un vēlāk izlasa. Diplomdarba pētījuma ietvaros notika koriģējoši attīstošā darbība ar mērķi attīstīt lasītprasmes līmeni 1.klases skolēniem ar fonemātiskiem traucējumiem. Pētījuma rezultāti parāda, ka regulārs darbs un individuālā pieeja ir pozitīvu rezultātu priekšnoteikumi.
dc.description.abstractThis diploma paper explores reading literacy of class 1 students with phonemic disorders. The analysis of the theoretical sources of the diploma paper shows how important the development of the child's mental processes is at the relevant age. Reading is a way of talking when a child combines phonetic and graphic associations, differentiating letters with sounds and reading accordingly. However, the highest developmental function of the psyche is that the child understands what he says and reads later. Within the framework of the diploma paper, corrective development work was carried out with the aim of developing the level of reading literacy for students with phonemic disorders. The results of the study show that regular work and individual approach are prerequisites for positive results.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject1. klases vecuma bērnu attīstība
dc.subjectfonemātiskā uztvere
dc.subjectlasītprasmes pilnveide
dc.subjectlasīšanas tehnika
dc.titleLasītprasmes pilnveide 1. klases skolēniem ar fonemātiskiem traucējumiem
dc.title.alternativeImprovement of reading skills for first-class students with phonematic disorders
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record