• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bērna eksternalizēto uzvedības traucējumu saistība ar bērna augšanu disfunkcionālā ģimenē

Thumbnail
Открыть
299-70380-Zarane_Ilva_io08065.pdf (716.7Kb)
Автор
Zarāne, Ilva
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Strika, Evija
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījumā tika aprakstīti disfunkcionālas ģimenes faktori un bērnu uzvedības problēmas. Mērķis bija noskaidrot vai pastāv saistība starp bērna uzvedības traucējumiem un disfunkcionālas ģimenes faktoriem. Pētījuma izlase: 36 bērni un 36 mātes. Tika izmantota bērnu un vecāku forma “Bērna uzvedības novērtēšanas aptaujai” (Achenbach, Rescola, 2001), tika adaptēta un izmantota “Ģimenes novērtēšanas aptauja” (Epstein, Baldwin, Bishop, 2005). Pētījumā tika konstatēta saistība komunikācijas un emocionālās iesaistīšanās dimensijām starp bērnu uzvedības problēmām, māšu grupā. Bērnu grupā, tika kostatēta saistība starp bērnu uzvedības problēmām (noteikumu pārkāpumiem, agresīvu uzvedību un uzvedības problēmām kopumā), ar komunikāciju, lomu, emocionālo atsaucības, emocionālās iesaistīšanās, uzvedības kontroles un vispārējās funkcionēšanas dimensijām.  
 
This research paper provides an overview of dysfunctional family factors in connection with child behavior problems. The aim was to find out if there is connection between child behavior problems and dysfunctional family. Study included: 36 children and 36 mothers. A parent and children form of “Child Behavior Checklist”(Achenbach, Rescola, 2001) was used, and adopted and used “Family Assessment Device”(Epstein, Baldwin, Bishop, 2005). This study found connection between communication and emotional involvement with child behavior problems, in mother group. In children group was found connection between child behavior problems (violating the rules, aggressive behavior and behavior problems all together) with communication, roles, emotional responsiveness, emotional involvement, behavior control and general family functioning dimensions.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47121
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV