Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorAndersone, Rudīte
dc.contributor.authorStrauta, Madara
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:05:39Z
dc.date.available2019-06-30T01:05:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70739
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47136
dc.description.abstractPētījuma nosaukums:4-5 gadu vecu bērnu ģeometrisko priekšstatu veidošanās konstruktīvajās rotaļās. Mērķis: Izpētīt 4-5 gadu vecu bērnu ģeometrisko priekšstatu veidošanos konstruktīvajās rotaļās. Diplomdarbs sastāv no ievada, piecām nodaļām, nobeiguma, izmantotās literatūras saraksts ar 65 vienībām un 12 pielikumiem. Darba apjoms 45 lappuses Pirmajā nodaļā analizēts ģeometrisko priekšstatu veidošanās. Otrajā nodaļā analizētas konstruktīvās rotaļas. Trešajā nodaļā 4-5 gadu vecu bērnu vecumposma raksturojums. Ceturtajā nodaļā analizēta ģeometrisko priekšstatu veidošanās konstruktīvajās rotaļās pedagoģiskā pieredze. Piektajā nodaļā aprakstīta 4-5 gadu vecu bērnu ģeometrisko priekšstatu veidošanās konstruktīvajās rotaļās pārbaude. Pētījuma laikā tika atbildēts uz pētījuma jautājumu; 4-5 gadu vecu bērnu konstruktīvās rotaļas ģeometrisko priekšstatu veidošanā var veiksmīgāk izmantot šādas konstruktīvās rotaļas; figūru modulēšana, konstruēšana ar aplikācijas papīra ģeometriskajām formām – māja, konstruēšana ar aplikācijas papīra ģeometriskajām formām – cilvēks, Orientēšanās plaknē – diktāts, Figūru modulēšana – origami. Atslēgas vārdi: Ģeometriskie priekšstati, konstruktīvās rotaļas, 4-5 gadu veci bērni.
dc.description.abstractTitle of study: In the constructive games of creating geometrical notions of 4-5-year-olds. Objective: Explore the formation of geometrical notions of 4-5-year-olds in constructive games. The diploma consists of an introduction, five chapters, a list of final, used literature of 65 units and 12 annexes. Job size 45 pages The first chapter analyses the formation of geometrical concepts. The second chapter analyses constructive games. Description of the age of 4-5-year-olds in Chapter Three. The fourth chapter analyses the teaching experience of the design of geometrical ideas. Chapter Five describes the verification of the design playing of geometrical notions of 4-5-year-olds. In the course of the study, the question of the study was answered; constructive playing of 4-5-year-olds in the formation of geometrical concepts could be more successful in the design of figures, designing with geometric shapes of application paper – house, designing with geometrical shapes of application paper – human, Orientation in plane – dictate, modularity of figures – origami. Key words: Geometric notions, constructive games, 4-5-year-old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectĢeometriskie priekšstati
dc.subjectkonstruktīvās rotaļas
dc.subject4-5 gadu veci bērni
dc.subjectGeometric notions
dc.subjectconstructive games
dc.title4-5 gadu vecu bērnu ģeometrisko priekšstatu veidošanās konstruktīvajās rotaļās
dc.title.alternativeFormation of Geometrical Preconceptions of 4-5 Year Olds in Constructive Play
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию