Show simple item record

dc.contributor.advisorKaļķe, Baiba
dc.contributor.authorMisiņa, Līva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:05:41Z
dc.date.available2019-06-30T01:05:41Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other70897
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47141
dc.description.abstractDarba nosaukums: Fonemātiskās dzirdes attīstības veicināšana mūzikas nodarbībās 3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba autore: Līva Misiņa Darba zinātniskā vadītāja: Dr. paed., asoc. prof. Baiba Kaļķe Darba saturs: 60 lapaspuses, 1 attēls, 14 tabulas, 6 pielikumi, 47 literatūras un informācijas avoti. Darba mērķis: Teorētiski analizēt un praktiski pārbaudīt fonemātiskās dzirdes attīstības iespējas mūzikas nodarbībās 3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē. Darba teorētiskajā daļā tiek analizēta literatūra, kas apraksta 3 gadus vecu bērnu attīstību, fonemātiskās dzirdes priekšnoteikumus, būtību un pilnveides iespējas, kā arī mūzikas nozīmi bērna attīstībā. Pētījuma teorētiskajā daļā izmantotas A. Baumanes, A. Daukšas, A. Eidiņa, V. Golubinas, R. Kaņepējas, J. Līdakas, D. Markus, I. Miltiņas, A. Šponas, S. Tūbeles un citu autoru teorētiskās atziņas. Darba praktiskajā daļā tika veikts pētījums par fonemātiskās dzirdes attīstīšanu mūzikas nodarbībās 3 gadus veciem bērniem. Lai sekmīgi veiktu pētījumu, tika izstrādāti četri kritēriji: •Zilbju rindas atkārtošana •Ritma ķēdes atkārtošana •Vārda saklausīšana starp vārdiem •Mūzikas instrumentu skanējuma atpazīšana Atslēgas vārdi: fonemātiskā dzirde, attīstīšana, novēršana, mūzikas nodarbībās, 3 gadus veci bērni.
dc.description.abstractTitle of the paper: Developing phonematic hearing of 3 - year old children in music class Author of the paper: Līva Misiņa Consultant of the paper: Dr. paed., asoc. Prof. Baiba Kaļķe Content of the paper: 60 pages, 1 image, 14 tables, 6 annexes, 47 literature and information sources. Aim of the paper: Theoretically analyze and test the possibilities of phonematic hearing development in music classes for 3 - year old children in pre-school education. The theoretical part of the paper: analyzes literature describing the development of 3-year-old children, the preconditions of phonematic hearing, the essence and possibilities of improvement, as well as the role of music in child development. The theoretical part of the study uses theoretical knowledge of A. Baumane, A. Daukša, A. Eidiņš, V. Golubina, R. Kaņepēja, J. Līdaka, D. Markus, I. Miltiņa, A. Špona, S. Tūbele and other authors. In the practical part of the paper, a study was conducted on the development of phonemic hearing in music classes for 3-year-old children. Four criteria were developed to successfully complete the study: • Repetition of syllables • Repetition of the rhythm chain • Listen to words between words • Sound recognition of musical instruments Key words: phonemic hearing, development, prevention, music lessons, 3 year old children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectFonemātiskā dzirde
dc.subjectAttīstīšana
dc.subjectNovēršana
dc.subjectMūzikas nodarbībās
dc.subject3 gadus veci bērni
dc.titleFonemātiskās dzirdes attīstības veicināšana mūzikas nodarbībās 3 gadus veciem bērniem
dc.title.alternativeDeveloping Phonematic Hearing of 3 - year Old Children in Music Class
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record