• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Caurviju prasmju veicināšana mācību tēmas "uzturs" apguvē mājturībā un tehnoloģijās 9.klasē

Thumbnail
Открыть
299-71433-Veinberga_Katrina_kv15029.pdf (215.6Mb)
Автор
Veinberga, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Šelvaha, Lolita
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Diplomdarba mērķis ir izveidot kompetenču pieejā balstītu mācību saturu tēmai “Uzturs” un aprobēt to mājturībā un tehnoloģijās 9.klasē. Darbā ir apkopots mācību saturs par tēmu “Uzturs” 9. klasē. Tēmas ietvaros informācija par diētām, dažādiem mīklas izstrādājumiem, “Slowfood”, galda kultūru , latviešu gadskārtu svinībām un ēdieniem. Darba ietvaros izveidots tematiskais plāns, izmantojot projekta “Kompetenču pieeja mācību saturā”, ko īsteno Valsts izglītības satura centrs, mācību pieeju – attīstīt caurviju prasmes, kas ietver sevī četrus prasmju kopumus – pašizziņa un pašvadība, domāšana un radošums, sadarbība un līdzdalība un digitālā prasmes. Diplomdarba noslēgumā autore apraksta skolēnu darba vērtējumu un iegūtos rezultātus, analizē aptaujas un interviju, kā arī veic secinājumus. Atslēgas vārdi: veselīgs uzturs, kompetenču izglītība, latviešu gadskārtas, produktu intolerance, veģetārisms, mājturība un tehnoloģijas.
 
ANNATATION The aim of the diploma paper is to create the content-based learning content for the subject “Nutrition” and to approbate it in the home and technology class 9. The thesis summarizes the subject on Nutrition in 9th grade. Information on diets, various pastry products, Slowfood, table culture, Latvian anniversary celebrations and dishes. Within the framework of the thesis, a thematic plan was developed, using the learning approach of the project “Competence Approach to Learning Content” implemented by the State Education Content Center - to develop the transversal skills, which include four sets of skills - self-knowledge and self-management, thinking and creativity, cooperation and participation and digital skills . At the end of the diploma paper, the author describes the assessment of pupils' work and the results obtained, analyzes the questionnaires and interviews, and draws conclusions. Keywords: healthy diet, competence education, Latvian anniversaries, product intolerance, vegetarianism, housekeeping and technology.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47168
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV