• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Sporta stundas mācību līdzekļu un metožu pielietošana skolēniem ar dzirdes traucējumiem

Thumbnail
Öffnen
299-71536-Magone_Kristine.Krista_km15034.pdf (564.3Kb)
Autor
Magone, Kristīne Krista
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Ābeļkalns, Ilvis
Datum
2019
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Diplomdarba tēma. Sporta stundas mācību līdzekļu un metožu pielietošana skolēniem ar dzirdes traucējumiem. Darba mērķis – noskaidrot, kādi līdzekļi un metodes tiek izmantotas sporta stundās skolēniem ar dzirdes traucējumiem. Pētījuma jautājums - kādus līdzekļus un metodes ieteicams lietot sporta stundā skolēniem ar dzirdes traucējumiem. Darbā tiek raksturoti dzirdes traucējumi, pusaudžu fiziskā attīstība, mācību izglītības standarti, mācību metodes un līdzekļi, saistot ar latviešu literāro zīmju valodu. Pētījuma ietvaros tika veikta intervija ar sporta skolotājiem divās skolās, skolēnu anketēšana un skolēnu un skolotāju vērošana sporta stundās . Darba gaitā autore secina, ka sporta skolotāji izmanto dažādas mācību metodes un līdzekļus, pielāgojot skolēna ar dzirdes traucējumiem spējām. Pētījums tika veikts Valmieras Gaujas krasta vidusskolas – attīstības centrā un Rīgas internātvidusskolas bērniem ar dzirdes traucējumiem.
 
Research theme - use of teaching aids and methods for hearing impaired students. The aim of the work is to find out what kind of teaching aids and methods are used in sports lessons for students with hearing impairment. The question of the research is what kind of teaching aids and methods are recommended to be used in sports lessons for students with hearing impairment. The research reflects gained information on hearing impairment, sign language, education standards, physiological peculiarities of students with hearing impairments, physical development of adolescents, and teaching aids and methods. The research includes interviews with sports teachers in schools, student questionnaires and observation of teachers and students in sports lessons. In the course of the research, the author concludes that sports teachers use different methods and aids to adapt to student abilities and hearing impairment. The research was conducted at the Valmieras Gaujas Coast High School - Development Center and Riga Intermediate School for Children with Hearing Impairment. Keywords
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47176
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV