Radošo aģentūru zīmolu grafiskā identitāte un komunikācija
Author
Rudņikova, Marta
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Markss, Ardis
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma ir “Radošo aģentūru zīmolu grafiskā identitāte un komunikācija”. Darba mērķis ir izstrādāt grafisko identitāti radošajai aģentūrai White Line. Autore izvēlējās šo tēmu, jo pēc studijām tiks uzsāktas darba attiecības ar konkrēto aģentūru White Line. Lai izprastu radošo aģentūru tiešsaistes grafisko identitāti un tās komunikāciju, autore darba teorētiskajā daļā iepazīstas ar reklāmas aģentūru un reklāmas mediju pirmsākumu vēsturi, zīmolvedību un tā komunikāciju, digitālās vides ietekmi, reklāmas mērķiem, mediju plānošanas procesu, radošo lomu mūsdienu reklāmas laikmetā, digitālo mediju platformām, reklāmas ekspozīciju un formātiem. Darba empīriskajā daļā tika veikta vizuālo paraugu analīze, kur autore izvēlējās izpētīt desmit vietējo un desmit ārzemju radošo aģentūru tiešsaistes grafiskās identitātes un komunikāciju. Analīzei tika izvirzīti tādi kritēriji kā uzņēmuma tiešsaistes stilistiskā vide, iekļaujot vizuālo profilu - logotips, krāsu izvēle, uzņēmuma filozofiju, aktivitāte, sniegto pakalpojumu klāsts, digitālās komunikācijas kanāli. Pēc iegūtajiem rezultātiem tiek izdarīti secinājumi, kas palīdz diplomdarba radošajā daļā izstrādāt grafisko identitāti radošajai aģentūrai White Line. The subject of the diploma is “Graphical identity and communication of creative agency brands”. The job aims to develop a graphic identity for the creative agency “White Line”. The author chose this topic, because after studies will start a work relationship with the agency “White Line”. In order to understand the graphic identity of creative agencies and communication, the author, in the theoretical part of the work, examines the history of advertising media and agencies, branding and communication, advertising objectives and audience, the creative role in the modern advertising era, digital media platforms, and advertising formats. An analysis of visual samples was carried out in the empirical part of the work, where author chose to explore graphic identity and communication of ten local and foreign creative agencies. The analysis raised criteria such as logo, color selection, graphic identity, the company's philosophy, the range of services provided, the stylistic environment, digital communication channels and activity. Following the results, conclusions are reached to help develop a graphical identity for the creative agency “White Line” in the creative part of the diploma.