Alfabēta spēļu grāmatas vizuāli stilistiskie aspekti
Author
Gelzberga, Sabīne
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Muze, Agata
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Mūsdienās bērnus ir grūti uzrunāt ar vienkāršām grāmatām. Darba autores mērķis ir izveidot radošu bērnu grāmatu, kas spētu veicināt alfabēta apguvi. Hipotēze: Bērna motivācija apgūt alfabētu paaugstinās, ja grāmata ir radoša ar bērnam saprotamām ilustrācijām. Darba mērķis: Izveidot radošu bērnu alfabēta grāmatu, kura veicinātu tā apguvi. Darba teorētiskajā un empīriskajā daļā mērķis ir apkopot informāciju par grāmatu ilustrāciju tehnikām un to pielietojumiem alfabēta apguvē. Diplomdarbs sastāv no ievada, teorētiskās, empīriskās, radošās nodaļas un apakšnodaļām, secinājumiem un pielikuma. Darba kopējais apjoms ir 51 lapa. Literatūras sarakstā ir 13 grāmatu resursi un 14 interneta resursi. Nowadays, it is difficult to address children with a simple book. The aim of this work is to create a creative children’s book, that can promote learning process of alphabet. Hypothesis: Children’s motivation to learn alphabet will be promoted, if alphabet book is creative and with understandable illustrations for them. Aim of the work: To create creative children’s alphabet book, that can promote learning process of alphabet. The main aim of theoretical and empirical part of work is to gather information regarding illustration techniques and their application in alphabet books. The thesis consists of introductory, theoretical, empirical, creative chapters and subchapters, conclusions and annex. In total work consist of 51 pages. List of literature includes 13 book resources and 14 internet resources.