Show simple item record

dc.contributor.advisorKarlsone, Inguna
dc.contributor.authorGranta, Ilva
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:06:13Z
dc.date.available2019-06-30T01:06:13Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other72059
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47198
dc.description.abstractŠajā darbā tiek pētītas zero waste principu implementācijas iespējas interjerā, analizējot literatūru, kas apraksta ilgtspējīgu dizainu un bezatkritumu kustības attīstības virzienus. Pētījumā izvirzīts jautājums par to, kādi nosacījumi jāievēro, projektējot zero waste koncepta veikalu. Darba mērķis sevī ietver zero waste (beziepakojuma) veikala interjera dizaina projekta izstrādi. Darba pirmajā nodaļā tiek aprakstīts, kas ir zero waste, kā tas izpaužas interjerā un ko sevī ietver šī koncepta veikali. Otrajā nodaļā tiek salīdzināti esošie beziepakojuma veikali Latvijā (“Burka”, “Turza”, “Tavs Zeroveikals”, “Neiepakots”, “Zemes Draugs”) un tam seko veikalu salīdzinājums pasaulē, konkrētāk, Barselonā un Bohumā. Darba radošā daļa ietver vizuālo materiālu ar individuāli izstrādātu oriģinālu interjera projektu zero waste koncepta veikalam, kā arī tā ekonomiskos aprēķinus. Darba noslēguma tiek veikti noslēdzošie secinājumi.
dc.description.abstractIn this work, zero waste principal implementation possibilities in interior are researched, analyzing literature, that discusses long term design and zero waste movement evolvement directions. The research question at hand is about the principals that are required when projecting a zero waste concept store. The purpose of this work is zero waste (no packaging) store interior design project development. In the first section, the question on what is zero waste is discussed, how it portrays itself in interior and what do these concept stores have. The second section has a comparison between existing zero stores in Latvia (“Burka”, “Turza”, “Tavs Zeroveikals”, “Neiepakots”) which follows a zero store comparison over the world, more precisely, Barcelona and Bochum. The creative part has visual materials and an individually created original interior project for a zero store, as well as its financial calculations. The summary portrays the works conclusions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectMākslas zinātne
dc.subjectzero waste
dc.subjectinterior design
dc.subjectinterjera dizains
dc.subjectzero waste
dc.titleZero Waste principu īstenošanas iespējas interjerā
dc.title.alternativeZero Waste implementation possibilities in the interior
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record