Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorKlempere-Sipjagina, Agita
dc.contributor.authorKaufelde, Sintija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:06:16Z
dc.date.available2019-06-30T01:06:16Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other72168
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47204
dc.description.abstractAutors: Sintija Kaufelde Darba nosaukums – Spēka attīstīšanas iespējas 6. klases skolēniem sporta stundās. Darba mērķis – Noskaidrot spēka attīstīšanas iespējas sporta stundās 6. klases skolēniem. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās daļas, praktiskās pētnieciskās daļas, rezultātu analīzes un secinājumiem. Teorētiskajā daļā tika pētīta literatūra par fiziskajām īpašībām, spēka raksturojumu, attīstības līdzekļiem, metodēm un vingrinājumiem, kā arī literatūra par pamatskolas bērnu – pusaudžu vecumposma īpatnībām (emocionālajām, psiholoģiskajām un fizioloģiskajām), kā arī pamatskolas mācību programmas saturs un vērtēšanas sistēma. Praktiskajā pētnieciskajā daļā tika analizēti 6. klases skolēnu kontrolvingrinājumu rezultāti. Tika izvēlēti un atlasīti vingrinājumi, kuros tika attīstīts spēks (eksplozīvais, statiskais un ķermeņa). Darba autors izstrādāja sporta stundas konspektus, kuros tika iekļauti kontrolvingrinājumi. Atslēgvārdi: fiziskās īpašības, spēks, pusaudžu vecums, testēšana, kontrolvingrinājumi
dc.description.abstractAuthor: Sintija Kaufelde Work name - Improving the Physical Characteristics - Strength in Sports Lessons in Grade 6. The work consists of five parts - introduction, theoretical, practical research, result analysis, and conclusion part. In the theory part of the research the literature was reviewed on the topic of physical properties, especially on, strength characteristics, developmental funds, methods and excercises. In the theory part the literature on teenager age children emotional, psychological, and physical characteristics as well as secondary school athletic program and evaluation system was explored. In the practical research section children from the sixth grade were analysed on the basis of the control-excercise results. Strength developing type of exercise (explosive, statistic, and bodyweight) were used in the research. The author of this research created sports lesson synopsis in which author included control-excercise. Key words: physical characteristics, strength, teenager age, testing, control-excercise.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectfiziskās īpašības
dc.subjectspēks
dc.subjectpusaudžu vecums
dc.subjecttestēšana
dc.subjectkontrolvingrinājumi
dc.titleSpēka attīstīšanas iespējas 6.klases skolēniem sporta stundās
dc.title.alternativeImproving the Physical Characteristics – Strength in Sports Lessons in Grade 6
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию