Vērtēšana sporta stundās 5. klasē kompetenču pieejas kontekstā
Author
Liepkauls, Klāvs
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Golubeva, Ausma
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarbs “Vērtēšana sporta stundās 5. klasē kompetencēs balstītā pieejā” izstrādāts, lai noskaidrotu vērtēšanas atšķirības un tās pielietojumu dzīvē. Diplomdarba teorētiskā daļa sastāv no piecām nodaļām. Tajās tiek apskatītas mācību priekšmeta “Sports” un “Sports un veselība" organizatoriskās formas, raksturīgākās pazīmes un prasības, analizēta un salīdzināta pieejamos literatūras avotos iegūtā informācija par mācību priekšmetu “Sports” un “Sports un veselība” saturu un vērtēšanu. Praktiski pētnieciskajā daļā tika veikts pētījums, kā ietvaros tika intervēti sporta skolotāji, izstrādāti un aprobēti stundu konspekti, kā arī novērotas sporta stundas. Apkopojot teorētiskajā un praktiskajā pētījumā iegūtos rezultātus, tika izdarīti secinājumi. Atslēgvārdi: vērtēšana, mācību priekšmets sports, mācību priekšmets sports un veselība, vērtēšanas process. Graduation thesis “Assesment in Sports Lessons in Grade 5 in the Context of Competence Based Approach” is worked out to clarify assesment’s diffreneces and its use in daily life. The theoretical part of graduation thesis includes five chapters. They look at “Sports” and “Sports and health” lessons organisatial forms, characteristics and requairments. There were analized and obtained information in literature and other sources about contet and assesment in “Sports” and “Sports and health” lessons. In practical part of graduation was made sport’s teachers’ interviews, were conducted and observed sports lessons. Summarizing obtained results were made conclutions. Keywords: assesment, lesson sports, lesson sports and health, assessment process.