Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKalniņa, Sandra
dc.contributor.authorCaune, Katrīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:06:18Z
dc.date.available2019-06-30T01:06:18Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other72188
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47209
dc.description.abstractProjekts “Skola 2030” pakāpeniski ievieš pārmaiņas Latvijas izglītības sistēmā, kompetenču izglītībai esot vienai no šīm izmaiņām. No skolotājiem tiek gaidīts, ka viņi iemācīs skolēniem astoņas mūžizglītības galvenās pamatprasmes, tomēr dažas no tām, piemēram, pašiniciatīva un uzņēmējdarbība, ir grūtāk attīstāmas. Šis atsevišķā gadījuma pētījums tāpēc tika veidots, lai izpētītu, vai projekti var tikti izmantoti skolēnu pašiniciatīvas uzlabošanai angļu valodas stundās piektajās klasēs. Trīs dažādi projekti tika iekļauti nodarbībās, un žurnāls, novērošanas kontrollapa un aptaujas tika izmantotas, lai noteiktu, vai kādas pārmaiņas bija notikušas. Tika noskaidrots, ka skolēnu savstarpējās attiecības pamatīgi ietekmēja rezultātu un ka vislielākās atšķirības varēja manīt klasē ar mierīgākiem, klusākiem skolēniem.
dc.description.abstractThe project “Skola 2030” is gradually introducing changes into the Latvian education system, competence-based education being one of them. The educators are expected to teach students eight key competences of life-long learning; however, some of them, such as a sense of initiative and entrepreneurship, is more difficult to develop. Thus this case study was conducted to explore whether projects could be used to improve students’ sense of initiative in English lessons in Grade 5. Three various projects were implemented into the lessons, and a journal, observation checklists, and questionnaires used to asses if any changes had taken place. It was concluded that the relationship between the students majorly influenced the results and the most distinguished differences could be seen in a classroom with more peaceful, quiet children.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectcompetence-based education
dc.subjectkey competences
dc.subjectsense of initiative
dc.subjectprojects
dc.titleProjektu izmantošana skolēnu iniciatīvas uzņemšanās uzlabošanai angļu valodas stundās 5.klasēs
dc.title.alternativeProjects to Improve Students' Sense of Initiative in English Lessons in Grade 5
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige