Olimpiskās izglītības integrācija uz kompetenču pieeju balstītā mācību saturā skolā
Author
Uzare, Maiga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Erta, Aija
Date
2019Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomdarba tēma: Olimpiskās izglītības integrācija uz kompetenču pieeju balstītā mācību saturā skolā Pētījuma mērķis: noskaidrot, olimpiskās izglītības integrācijas iespējas mācību saturā, kas balstīts uz kompetenču pieeju. Pētījuma jautājums: Kā integrēt olimpisko izglītību uz kompetenču pieeju balstītā mācību saturā skolā? Diplomdarba ietvaros autore apskatīja un analizēja literatūru un avotus par kompetenču pieeju un olimpisko izglītību. Izstrādāti aptaujas jautājumi un anketēti 53 skolēni no X un Y skolas par olimpisko izglītību un tās saistītajām tēmām. X skolas 8.klasei saistībā ar olimpisko izglītību izveidoti uzdevumi, un tie aprobēti sporta stundās, kuru konspekti aplūkojami pielikumos. Darbs sastāv no ievada, teorētiskās, praktiskās daļas, nobeiguma, izmantoto avotu un literatūras saraksta un pielikumiem. Atslēgvārdi: olimpiskā izglītība, kompetenču pieeja, vērtībizglītība, sporta stunda Topic of the diploma thesis is: Integrating Olympic Education in Competency-based Learning content at School. Aim of the research: to find out the possibilities of integration of Olympic education in the curriculum based on the competence approach. Research question: How to integrate Olympic education into competence-based learning content at school? Within the framework of the diploma paper, the author reviewed and analyzed literature and sources on the approach of competency-based and Olympic education. Questionnaires have been developed and 53 pupils from X and Y schools for Olympic education and related topics have been surveyed. Tasks have been created for the 8th grade of School X in the context of the Olympic education, and they are approbated in sports classes, which are summarized in the appendices. Paper consists of an introduction, a theoretical part, a practical part, a conclusion, a list of used literature sources and appendices. Keywords: olympic education, competency-based approach, values-based education, sports lesson