Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorDudareva, Inese
dc.contributor.authorVanaga, Monta
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:06:43Z
dc.date.available2019-06-30T01:06:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71826
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47245
dc.description.abstractIzlaušanās spēles elementi bioloģijas un informātikas apguvē. Vanaga M., darba vadītājs lektore, Dr. phys. Dudareva I. Bakalaura darbs, 63 lappuses, 22 attēli, 8 tabulas, 43 literatūras avoti, 13 pielikumi. Latviešu valodā. Darba mērķis ir darbības pētījumā izzināt izlaušanās spēles elementu kā metodes izmantošanas priekšrocības un trūkumus bioloģijas un informātikas apguvē. Literatūras apskats ir veikts par 21. gs. prasmēm (informācijas izvērtēšanas, sadarbības un problēmrisināšanas), mācību spēles un izlaušanās spēles elementiem kā metodi bioloģijas un informātikas apguvē. Apkopoti pieejamie resursi latviešu valodā. Pētnieciskajā daļā aprobētas mācību stundas, kas veidotas kā izlaušanās spēle bioloģijas un informātikas apguvei. Apkopojot rezultātus, secināts, ka šādi organizējot mācību procesu, var attīstīt un pilnveidot – sadarbības prasmes, problēmrisināšanas prasmes, komunikācijas prasmes un IT lietošanas prasmes.
dc.description.abstractEducational Escape Room elements in biology and informatics. Vanaga M., bachelor’s thesis supervisor lecturer, Dr. phys. Dudareva I. Bachelor’s thesis, 63 pages, 22 figures, 8 tables, 43 resources, 13 supplements. In Latvian language. The aim of the thesis is to study the advantages and disadvantages of using the Escape Room elements as a method in the study of biology and computer science. Literature review is made about the 21st century skills (information assessment, collaboration and problem solving), learning games and Escape Room elements as a method in the biology and informatics. Summarizes the resources available in Latvian. In the research part, lessons have been approbated as an Escape Room game for learning biology and informatics. In conclusion, it would appear that the learning process like this can develop and improve - cooperation skills, problem solving skills, communication skills and IT skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject21. gadsimta prasmes
dc.subjectizlaušanās spēle (Escape Room)
dc.subjectbioloģija
dc.subjectinformātika
dc.titleIzlaušanās spēles elementi bioloģijas un informātikas apguvē
dc.title.alternativeEducational Escape Room elements in biology and informatics
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige