• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Eksakto zinātņu un tehnoloģiju fakultāte / Faculty of Science and Technology
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Uzņēmuma klientu pārvaldības sistēmas pilnveidošana

Thumbnail
Öffnen
302-70976-Veitnere_Katrina_kv17058.pdf (1.018Mb)
Autor
Veitnere, Katrīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Datorikas fakultāte
Advisor
Lauva, Kārlis
Datum
2019
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
“Uzņēmuma klientu pārvaldības sistēmas pilnveidošana” ietver klientu pārvaldības sistēmas uzlabojumus ar tās integrāciju ziņapmaiņas vietnē “Slack”. Izmantojot “Slack” komandas, uzņēmuma darbinieki var ātri, ērti un uzskatāmi iegūt informāciju vai veikt darbības, kuru veikšanai iepriekš būtu nepieciešama programmēšanas inženieru iejaukšanās. Uzņēmuma klientu daudzumam strauji augot, radās nepieciešamība pēc rīka, kas ļautu veikt šīs darbības arī bez tehniskām zināšanām. Programmatūra ir izstrādāta ar Python 2, lietojot Tornado ietvaru. Ziņojumu uzglabāšana notiek ar AWS SQS.
 
“Customer management system improvements” includes customer service improvements using “Slack” internal integration. With “Slack” commands, the company's employees can quickly and easily obtain information or perform activities that in the past would require intervention by software engineers. Due to rapid customer growth, occurred the need of a tool, that could allow to perform these actions. Software is developed in Python 2 using Tornado framework. Message queueing is implemented by AWS SQS.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47348
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (EZTF) / Bachelor's and Master's theses [5688]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV