• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tūrisma terminoloģijas morfosemantiskās vārdu veidošanās paņēmienu salīdzinošā analīze franču un latviešu valodā

Thumbnail
Открыть
306-69642-Vilmane_Gita_gv14011.pdf (1.178Mb)
Автор
Vilmane, Gita
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Billere, Olga
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Šī pētījuma mērķis ir noteikt un salīdzināt morfosemantiskās vārdu veidošanās paņēmienus tūrisma terminos no franču un latviešu valodas tūrisma brošūrām. Pētījuma pirmajā daļā izstudēti terminoloģijas modeļi un nodefinēts termins. Šajā daļā mēs izceļam tūrismu kā specialitātes jomu, kurā apskatām tūrisma terminoloģijas raksturīgākās iezīmes, kā arī akcentējam morfosemantiskās vārdu veidošanās paņēmienus, kas tiek pielietoti terminu izveidē. Pētījuma otrā daļa ir veltīta tūrisma terminu morfosemantiskās vārdu veidošanās paņēmienu salīdzinošajai analīzei, kas tika atsegti no franču un latviešu valodas brošūrām. Tad tiek pētīts, kādi paņēmieni dominē un kādas ir to īpašības. Pētījuma rezultāti norāda, ka franču valodā visizplatītākie ir sufiksālie termini, tāpat kā latviešu valodā.
 
The present research aims to define and compare morphosemantic word formation processes of tourism terms found in tourism brochures in French and Latvian languages. The first part of our study figures multiple terminology models and definition of a term, where we look through tourism terminology characteristics in a domain of specialty that is tourism. This part accentuates morphosemantic word formation processes used in creation of terms. The second part is dedicated to comparative analysis of morphosemantic word formation of tourism terms uncovered in French and Latvian language brochures. Then we study which processes predominate and what are their particularities. Research results show that in French language the most used are suffix terms, equally as in Latvian language.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47541
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6363]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV