dc.contributor.advisor | Farneste, Monta | |
dc.contributor.author | Meilande, Kira | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2019-06-30T01:09:54Z | |
dc.date.available | 2019-06-30T01:09:54Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.other | 70060 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47549 | |
dc.description.abstract | Mūsdienās modālie darbības vārdi tiek uzskatīti par vienu no būtiskākajiem elementiem angļu valodā, bet daudziem, īpaši uzdevumu ziņā, tie ir mulsinoši. Šī darba mērķis ir analizēt modālo darbības vārdu saistītas uzdevumu veidus skolas mācību grāmatās, veicot uzdevumu novērtēšanu. Šajā pētījumā izmantota metode ir piecu līmeņu kursu grāmatu sērijas satura analīze - New Opportunities: Beginner, Elementary, Pre-intermediate, Intermediate and Upper-intermediate. Rezultāti ir parādījuši, ka katrs uzdevums var tikt iedalīts kognitīvajās, starppersonu, lingvistiskās, emocionālajās un radošajās grupās, pamatojoties uz Nunana (2004) uzdevumu veida klasifikāciju. Tadējādi, visbiežāk sastopamie uzdevumu veidi ir kognitīvie uzdevumi kuri ietvēr ievietošanu un saskaņošanu, kā arī lingvistiskie uzdevumi ietvērot pārfrāzēšanu un selektīvo lasīšanu vai rakstīšanu. | |
dc.description.abstract | Nowadays modal verbs are considered to be one of the most fundamental elements in the English language yet puzzling for many, especially in terms of tasks. The purpose of this paper is to analyze the task types on modal verbs in school course books via task evaluation. The method applied for this study is content analysis of the five levels of the course book series New Opportunities: Beginner, Elementary, Pre-intermediate, Intermediate and Upper-intermediate. The results have shown that each task may be categorized into cognitive, interpersonal, linguistic, affective and creative groups based on Nunan’s (2004) task type classification. Thus, the most common task types encountered are cognitive tasks including gap filling and matching as well as linguistic tasks including paraphrasing and selective reading or writing. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Valodniecība | |
dc.subject | course books | |
dc.subject | task analysis | |
dc.subject | task types | |
dc.subject | modal verbs | |
dc.title | Modālo darbības vārdu mācīšana skolā: mācību grāmatu analīze | |
dc.title.alternative | Teaching Modal Verbs at School: Course Book Analysis | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |