Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorKarapetjana, Indra
dc.contributor.authorMinaka, Jekaterīna
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2019-06-30T01:10:12Z
dc.date.available2019-06-30T01:10:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other71501
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47584
dc.description.abstractZīmolu lapas sociālajos tīklos palīdz uzņēmumiem būt konkurētspējīgiem un veiksmīgiem, nodrošinot digitālās iezīmes, kas palīdz piesaistīt potenciālo klientu uzmanību un pārliecināt viņus iegādāties produktus vai pakalpojumus. Šī pētījuma mērķis bija noteikt, kuras digitālās iezīmes un pārliecināšanas taktikas tiek izmantotas sešu viesnīcu zīmolu lapās sociālajā tīklā Facebook, lai piesaistītu potenciālo klientu uzmanību un pārliecinātu viņus izmantot piedāvātos pakalpojumus. Lai sasniegtu pētījuma mērķi, digitālās diskursa analīzes modelis (Herringa, 2018) tika izmantots kopā ar piecām reklāmas diskursā lietotām pārliecināšanas taktikām (Badura, 2015). Metafunkcionālails vizuālās analīzes ietvars (Kress un van Lēuvens, 2006) tika izmantots, lai analizētu attēlus viesnīcas zīmola lapās, ko izmanto, lai piesaistītu potenciālos klientus. Rezultāti liecināja, ka visās piecu zvaigžņu viesnīcu zīmolu lapās tika izmantotas trīs pārliecinošas taktikas: komunikatora pozitīvā pašreprezentācija, kopīga izpratnes veidošana ar adresātiem un adresātu mudināšana rīkoties. Attēli un digitālās iezīmes Ieteikumi un Atsauksmes, Mūsu Stāsts un Vērtējumu Cilne bija neatņemamas sastāvdaļas, lai izpildītu viesnīcas zīmola lapu galvenās funkcijas. Visu piecu pārliecināšanas taktiku izmantošana, atbilstošas digitālās iezīmes un attēli var palīdzēt viesnīcām piesaistīt potenciālo apmeklētāju uzmanību un, iespējams, pārliecināt viņus rezervēt viesnīcas numuru.
dc.description.abstractBrand pages on social networking sites assist businesses in being competitive and successful by providing digital features that help to attract potential customers’ attention and persuade them to buy products or services. The goal of the present study was to determine which digital features and persuasive tactics are used on six hotel brand pages on the social networking site Facebook to attract potential customers’ attention and to persuade them to use the services offered. To achieve the goal, Computer-Mediated Discourse Analysis model (Herring, 2018) and five persuasive tactics for persuasive and promotional discourse (Badura, 2015) were employed. In addition, the metafunctional visual analysis framework (Kress and Van Leuween, 2006) was applied to analyse the images on the hotel brand pages used to attract potential customers. The results showed that all analysed five-star hotel brand pages applied three persuasive tactics: positive self-presentation of the communicator, building a common ground with the recipients and encouraging addressees to take action. Images and the digital features Recommendations and Reviews, Our Story and Rating Tab were integral parts in fulling the main functions of hotel brand pages. The use of all five persuasive tactics, the appropriate digital features and images may help hotels to attract potential visitors’ attention and possibly persuade them to book a room.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectValodniecība
dc.subjectdigitālā diskursa analīze
dc.subjectdigitālas iezīmes
dc.subjectpārliecināšanas taktikas
dc.subjectvizuālā analīze
dc.subjectviesnīcu zīmolu lapas
dc.titleSociālā tīkla Facebook viesnīcu lapu digitālā diskursa analīze
dc.title.alternativeDigital Discourse Analysis of Hotel Pages on Social Networking Site Facebook
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige