• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Humanitāro zinātņu fakultāte / Faculty of Humanities
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Pārliecinošu valodas līdzekļu lietojums reklāmās

Thumbnail
Открыть
306-71757-Pavlova_Jekaterina_jp15040.pdf (837.0Kb)
Автор
Pavlova, Jekaterina
Co-author
Latvijas Universitāte. Humanitāro zinātņu fakultāte
Advisor
Apse, Vineta
Дата
2019
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Mūsdienās reklāma ir viens no svarīgākajiem instrumentiem uzņēmējdarbības vidē, tāpēc ir ļoti svarīgi, lai tā būtu pārliecinoša. Tādēļ darbā ir izpētīts, kā dažādos reklāmu elementos tiek izmantoti pārliecinoši valodas līdzekļi. Pētījuma mērķis bija noteikt, kādiem nolūkiem tiek izmantoti pārliecinoši valodas līdzekļi, kā arī noteikt izplatītākos līdzekļus. Pētījums tika veikts ar kvalitatīvajām pētījumu metodēm, izmantojot literatūras pārskatu, vairāku gadījumu izpēti un diskursa analīzi. Pētījuma rezultāti atklāja, ka īpašības vārdi un vietniekvārdi tiek izmantoti visvairāk un zīmolu nosaukumu atkārtošana – vismazāk. Turklāt pārliecinoši valodas līdzekļi veic daudzus uzdevumus, lai pārliecinātu lasītāju.
 
Today, advertisement is one of the most important tools in business environment thus it is very important for them to be persuasive. Therefore, the research has examined the use of persuasive language means in different elements of advertisements. The study aimed to determine the purposes the persuasive language means are used for as well as determine the most frequent means. The research was conducted from a qualitative perspective using literature review, multiple case study and discourse analysis as research methods. The results of the study revealed that adjectives and personal reference are used the most and repetition of brand names – the least. In addition, the persuasive language means carried out a big number of tasks to persuade the reader.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/47593
Collections
  • 1 -- Bakalaura un maģistra darbi (HZF) / Bachelor's and Master's theses [6216]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV